• OMX Baltic0,73%307,03
  • OMX Riga0,2%870,38
  • OMX Tallinn1,38%2 035,86
  • OMX Vilnius0,12%1 213,57
  • S&P 5000,7%5 958,38
  • DOW 300,78%42 654,74
  • Nasdaq 0,52%19 211,1
  • FTSE 1000,59%8 684,56
  • Nikkei 2250,00%37 753,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,5
  • OMX Baltic0,73%307,03
  • OMX Riga0,2%870,38
  • OMX Tallinn1,38%2 035,86
  • OMX Vilnius0,12%1 213,57
  • S&P 5000,7%5 958,38
  • DOW 300,78%42 654,74
  • Nasdaq 0,52%19 211,1
  • FTSE 1000,59%8 684,56
  • Nikkei 2250,00%37 753,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,5
  • 30.10.02, 17:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Valimiskampaania kokku võis maksma minna 50 miljonit krooni

Äripäeva hinnangul kulutasid erakonnad valimiskampaania ajal reklaamile kokku 50 mln krooni, parteid on seni väitnud, et summa oli 31 mln krooni.
Kümme miljonit kirja leidsid inimesed valimiskampaania jooksul oma postkastidest. Päeva jooksul kõlas raadiotes suuremate erakondade reklaam 40 korda.
?Seekordne valimiskampaania oli massiivne ja ma ei kujuta ette, kuidas ta võiks enne Riigikogu valimisi veel massiivsemaks muutuda,? ütles sotsioloog Andrus Saar.
Erinevate reklaamiga kokku puutuvate valdkondade esindajad kinnitavad, et valimiste reklaami maht oli erakordne.
Lähemalt saab lugeda homsest Äripäevast Heidit Kaio uudisest.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele