Uuringute kohaselt võtab kodulaenu või -liisingut tavaliselt kolmekümnendates eluaastates aktiivne inimene, kes väärtustab aega ning sooviks saada kõik kodu ostmiseks ja sisustamiseks vajaliku tehtud ühes kohas. Need põhimõtted on koondatud Hansapanga uude Minu Kodu pakkumisse.
Eluasemelaenu statistika näitab, et laenuvõtja on keskmiselt 36aastane, iga kolmas laenuvõtja on naine. Sageli on tegemist nii tööl kui ka väljaspool seda aktiivsete inimestega, kes saavad kodu ostmise ja sisseseadmise peale aega kulutada väga piiratult.
Eeldame, et klient ei pea olema kursis laenutoodete nüanssidega. Laenutöötaja kuulab kliendi soovid ära ja soovitab sobiva lahenduse, olgu see siis kodulaen, noore pere või noore oma kodu laen või hoopis koduliising.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Peale finantseerimisvajaduse on kinnisvara soetaval inimesel veel palju teisi lahendamist vajavaid küsimusi, alustades usaldusväärse kinnisvaramaakleri leidmisest ja lõpetades kolimise ning uue kodu sisustamisega.
Nüüdsest saavad kliendid kasutada allahindlusi panga koostööpartnerite pakutavatele koduga seotud toodetele ja teenustele. Koostööpartnerite ringi on kaasatud võimalikult palju teenuseid, mis seostuvad põhivajadustega ? uue kodu ostmine ja renoveerimine, olemasoleva elamispinna remontimine ning sisustamine.
Uue kontseptsiooni raames pakub pank kliendile terviklahendust alustades kodu otsimisest ja koduvahetusteenusest kuni laenu ning selle abil soetatud kodu kindlustamiseni välja. Pakume ka hindamist, ehituse järelevalvet ja ehitusprojekti juhtimist. Samaaegselt on kliendi käsutuses erinevad hinnasoodustused ehitusmaterjalide, mööbli, koduvalve, kolimise, haljastuse jt teenuste puhul.
Ingo Põder
Balti Investeeringute Grupi juhatuse esimees
See on hea algatus, millega Eesti laenuturg teeb sammu kliendile lähemale. Liiga paljude inimeste teadvuses on pank siiani olnud pelgalt raha saamise koht ja ei enamat.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Varasemast rohkem mõeldakse kliendi nõustamise ja tema vajaduste komplekssema rahuldamise peale. Järjest rohkem räägitakse paindlikkusest. Laenuteenus ongi seda paindlikum, mida rohkem ta suudab kliendi vajadusi rahuldada. Ka BIG liigub samas suunas.
Hansapanga Minu Kodu toote raames pakutavad teenused ei ole iseenesest uudsed, kuid nende koondamine ühise nimetuse alla võimaldab kliendil saada parem ülevaade eluaseme ehitamise või ostmisega kaasnevatest probleemidest. Seda peangi toote suurimaks plussiks.
Toomas Paju
Nordea Panga personaalpanganduse juhataja
Eluasemelaenu võtmine on inimese jaoks otsus, mida tuleb teha üldjuhul üks kuni kolm korda elus, harva rohkem, ja selleks, et tulemus oleks maksimaalselt sobilik, tuleb päris paljude aspektidega täiesti iseseisvalt tegeleda.
Teatud etappides tekib laenuvõtjal paratamatult vajadus kasutada spetsialistide abi ? igal kingsepal on ju oma liistud. Ennekõike otsib inimene positiivset tagasisidet. Laenukonsultandid omavad ülevaadet nii heade kui ka halbade kogemuste kohta. Viimast kujundavad ka koostööpartnerid ? kinnisvaraarendajad ja -hindajad, ehitajad, juristid ? ja neid on alati võimalik soovitada klientidele. Oleme laenukonsultatsioonide kvaliteedile pannud suurt rõhku ja see tagab ka edu, kliendid on rahul ja jagavad seda rahulolu ka teistele: sõpradele, tuttavatele, kolleegidele jne.
Autor: Kersti Arro