Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Radiolinja saldoinfo saab infomenüüst
Eraisikutest Radiolinja kliendid saavad alates novembrist sooritada päringuid oma saldoinfo kohta Radiolinja infomenüü vahendusel.
Saldoinfo saamiseks tuleb siseneda igamehe WAPi nime all tuntud infomenüüsse, valida sealt kaheksas valik ?Saldoinfo? ning sooritada päring. Nii saab eraklient sõnumiga tellida oma jooksvat saldoinfot, infot viimase esitatud arve kohta ja uurida infot võlgnevuste või tehtud ettemaksu kohta. Päringule vastuseks saadetud lühisõnum on kliendile tasuta.
Radiolinja infomenüü teenus, mis kasutab kasuliku info edastamiseks SMS-menüüsid, võimaldab kasutada sisult WAPi-laadset teenust ka telefonidega, mis WAPi tegelikult ei toeta. Teenus on alternatiiv märksõnade abil tekstisõnumite tellimisele, likvideerides nii tekstisõnumite tellimise ühe olulise puuduse: soovitava info tellimiseks ei pea enam meeles pidama suurt hulka märksõnu.
SMS-menüü toimimisloogika on sama mis tavapärastel GSM-lisateenustel, näiteks kõne suunamisel, kui tuleb telefoni klaviatuuril valida *21*number#. Kui teenuskoodid kuni 99ni on standardiseeritud, siis teenuskoodid 100?199 on standardiseerimata ja operaatori poolt vabalt kasutatavad.
SMS-menüüd kasutades on soovitava info tellimine mobiiltelefonile oluliselt lihtsam: piisab vaid kindla teenuskoodi sisestamisest ning mobiiltelefoni ekraanil avaneb menüü, kust saab kiiresti ja lihtsalt teha valikuid ning tellida soovitud info SMSina. Kokku võib erinevaid teenusemenüüsid olla kuni 100, nendes oleva info ja alamenüüde hulk sõltub vaid teenusepakkuja fantaasiast ja pakutava info hulgast. Lisaks sellele, et SMS-menüü teenust on võimalik kasutada Eestis Radiolinja võrgus, saab seda sama edukalt ja probleemideta kasutada välismaal Radiolinja partnerite võrkudes.
Autor: ÄP