Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Henkel Balti müük kasvab üle 30%
Laiatarbeliimide ja ehitussegude müügiga tegeleva Henkel Balti OÜ müüginumbrid suurenevad aastaga 30%, seda suuresti kolmanda kvartali edu taustal.
?Eriti head oli teine ja kolmas kvartal just ehitussegude poole pealt, kus seetõttu aastane kasv ulatub isegi üle 50%,? ütles nii Eestis, Lätis kui Leedus tooteid müüva firma laiatarbeliimide müügidirektor Oliver Puhmas.
Kolmanda kvartali kasvunumbrit Puhmas eraldi välja ei toonud, küll tõdes ta, et see on oluliselt suurem kui ehitus-ja remondituruga koos vähenev neljanda kvartali kasvunumber.
Tagasihoidlikum, 7protsendiline, on Henkel Balti kasv olnud laiatarbeliimide müügi poolel, mis vähendab ka keskmist kasvunumbrit.
Firma selle aasta käibeks ennustatakse 110 miljonit krooni.