• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2251,09%45 277,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,28
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2251,09%45 277,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,28
  • 09.12.02, 13:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Omavalitsusliitude ühendus kahtleb nn veokimaksu seaduspärasuses

Omavalitsusliitude ühendus kahtleb, kas veoautode liiklemislubade eest saab võtta tasu ja mis alustel.
'Probleem on selles, et kui liiklusmärkidega on teatud liiki sõidukite liikumine keelatud, siis tegelikult on ju tarvis keelupiirkonda asutuste teenindamiseks sõita,' rääkis omavalitsusliitude ühenduse aseesimees Toomas Välimäe. 'Edasi tekib küsimus, kas asutus teenindamiseks sissesõidul piisab näiteks politseiametnikule suulisest selgitusest või on vaja suuremat bürokraatiat, viimasel juhul võiks analoogselt parkimislubadega seega anda ka veokitele teatud eesmärgil sissesõiduload.'
Välimäe sõnul on iseküsimus, kas sellise loa eest saab ka tasu võtta ja mis alustel. 'Ebaselge on ka, kui palju nendest lubadest kohalikele eelarvetele raha laekub ja kas selle eest ka teelhoolet tehakse,' lisas ta.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele