Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Rahavedajatel uus netikodu
Äsja avatud Sularahakeskuse kodulehelt leiab teavet rahaveo ja kullerteenuse kohta. Tagasihoidlikult kujundatud lehel on mugav ja selge liikuda, ära on jäetud kirevad ja tüütud animatsioonid ning graafika.
AS Sularahakeskus on asutatud 1997. aastal Hansapanga, Hoiupanga, Eesti
Ühispanga ja ESS Grupi poolt. Alates 1999. aastast on AS Sularahakeskuse ainuomanikuks AS ESS Eesti. Netilehelt saab teada, et 2001. aasta jaanuari seisuga töötas AS Sularahakeskuses 160 inimest - kas või kui palju neid ka täna - 2 aastat hiljem tööl on, ei öelda. Sularahakeskus pakub laia sortimenti sularahaga seonduvaid teenuseid - alates veost ja sorteerimisest, lõpetades väärisesemete hoiustamisega ja saateteenusega. Selgelt on ära toodud firma osutatavate teenuste hinnakiri. Lisaks baashindadele on nimekiri teguritest, mis mõjutavad teenuse lõpphinda kliendile - nt tellimuse esitamise aeg, kas veetakse paber- või metallraha jne. Kodulehel ei unustata ka palju poleemikat pakkuva sularahaveo eeskirja tsiteerimist, mis annab suurtele firmadele selles äris tuntava eelise: . Kõikidel juriidilistel ja füüsilistel isikutel on kohustus 50 000 kuni 1 000 000 krooni transportimisel kasutada autot ning vähemalt ühte erivarustusega relvastatut saatjat. Kuni 3 000 000 krooni transportimisel peab kasutama vähemalt kahte relvastatut saatjat. Kui saadetise väärtus ulatub üle 3 000 000 krooni, tuleb kasutada soomustatud sõidukit ja vähemalt kolme relvastatud saatjat.
Lisainfo küsimiseks on tehtud lehele e-posti liides. Soovidest testida, kui kiiresti veebi kaudu esitatud küsimusele vastatakse, selgus, et peale "saada" nupu vajutamist jõutakse ummikusse ja küsimusi ei õnnestugi läkitada. Parem polnud lugu ka 24h töötava infotelefoniga - toru küll tõstetakse, kuid kõigis maakondlikes keskustes soovitatase täpsustava info
saamiseks ikkagi Tallinna kontorisse tööajal kohal olevate projektijuhtide poole pöörduda.
Selge ja korrektne info on ka Kuller 24h alalehel. Hinnakiri on lahti mängitud Eesti kaardile, nagu mobiilside levi kaart. Ka kullerit saab kutsuda kodulehelt saadetava tellimusblanketi alusel.
Meeldiv üllatus, et Sularahakeskuse kui ka Kuller 24h lehed on täies mahusvenekeelselt loetavad.