Kulukaima eurokampaania Eestis tegi Euroopa Liidu infosekretariaat ELIS, selgus täna.
14. septembri rahvahääletusele eelnenud kampaaniaid võrreldes ilmnes, et ELIS kulutas Euroopa Liidu tutvustamiseks 5,4 mln kr. Euroopa Liidu esindus Eestis kulutas 5 mln kr. Kaubandus- ja tööstuskoda ning tööandjate keskliit kulutasid kokku 2 mln kr. Veidi suuremad olid erakondade summad, nemad kulutasid valijate EList teavitamisele 2-3 mln kr.
Eesti Euroopa Liiduga liitumise vastast kampaaniat teinud Ei Euroopa Liidule ja Oma Riik kulutasid oma seisukohtade tutvustamiseks 1,5 mln kr.
Uudise vahendas Lauri Linnamäe. Pikemalt lugege homsest Äripäevast.
Artikkel jätkub pärast reklaami