• OMX Baltic−0,03%290,97
  • OMX Riga−0,21%909,41
  • OMX Tallinn0,23%1 890,56
  • OMX Vilnius−0,29%1 256,57
  • S&P 5000,26%6 840,2
  • DOW 300,09%47 562,87
  • Nasdaq 0,61%23 724,96
  • FTSE 100−0,44%9 717,25
  • Nikkei 2252,12%52 411,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,13
  • EUR/RUB0,00%93,25
  • OMX Baltic−0,03%290,97
  • OMX Riga−0,21%909,41
  • OMX Tallinn0,23%1 890,56
  • OMX Vilnius−0,29%1 256,57
  • S&P 5000,26%6 840,2
  • DOW 300,09%47 562,87
  • Nasdaq 0,61%23 724,96
  • FTSE 100−0,44%9 717,25
  • Nikkei 2252,12%52 411,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,13
  • EUR/RUB0,00%93,25
  • 20.10.03, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Autojuht toetab rongireisijat

Mootorikütuse aktsiisi tõusust järgmisel aastal laekuvast 300 miljonist kroonist läheb üle saja miljoni raudteehoiule ja rongipiletite doteerimiseks. ?Me ei saa täna veel lubada, et kogu mootorikütuse aktsiisist laekuv raha läheks riigimaanteede korrashoiuks. Kui on tehtud poliitiline otsus, et reisijatevedu raudteel peab jätkuma, on meie kohus selleks ka raha leida,? selgitas olukorda teede- ja sideministeeriumi kantsleri nõunik Väino Soonike.
Hetkeseis: mida toetab kütuseaktsiisi tõus 1. mail 2004?
Autor: ÄP

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele