• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 20.10.03, 09:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pärnu PM: Maseko tahab Papiniitu sadamat

Kuigi Pärnu üldplaneering ei näe Papiniidu kanti sadamat ette, on AS Maseko asunud tegema eeltööd, et Pärnu jõe äärde Suur-Jõe 54 kinnistule rajada sadam.
Kalatöötleja ASi Maseko taotlusel on majandus- ja kommunikatsiooniministri 29. septembri 2003. aasta määrusega nr 234 antud veel olematule sadamale isegi nimi - Papiniidu sadam, kirjutab Pärnu Postimees.
Augusti alguses Pärnu linnavolikogu esimehele Margus Tammekivile saadetud kirjas palus AS Maseko juhatuse liige Viktor Getman kooskõlastada Maseko kinnistule rajatava sadama akvatooriumi geograafilised koordinaadid.
Getman teavitas oma kirjas, et ?käesoleval ajal toimub eeltöö sadama laevaliikluseks avamiseks?.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tammekivi omakorda palus linnapea Väino Hallikmägil korraldada volikogu otsuse eelnõu ettevalmistamine.
Abilinnapea Riina Müürsepa allkirja kandev vastus AS Masekole 15. septembrist 2003 selgitab, et seoses Pärnu jõe kallaste ja akvatooriumi detailplaneeringu algatamisega ei ole võimalik soovitava sadama akvatooriumi määrata enne detailplaneeringu kehtestamist.
AS Pärnu Sadama kapten Riho Prints kinnitas Pärnu Postimehele, et uuel sadamal võiks olla kaubavedude kohalt mõte vaid siis, kui sadama ehitaja rajaks ühtlasi uue Kesklinna silla, mille alt pääseksid jõge mööda üles kaasaegsed kaubalaevad.
?Kaubavedu lotjade või kitsaste praamidega silla alt mere poole on mõttetu,? ütles Prints.
ASile Maseko kuuluva kinnistu Suur-Jõe 54 pindala on 130 406 ruutmeetrit, mis jaguneb õue- ning sealhulgas ehitusmaaks ja muuks maaks.
Veealust maa-ala neil ei ole, kuid sadama teoks saamisel oleks Masekol reaalne koos geograafiliste koordinaatide kooskõlastamisega saada kuni kolmandik jõe laiusest.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 9 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele