• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Opel uuendas kaubabusse

    ASi Ascar müügikonsultant Imre Koort rääkis, et Vivarot on juba võimalik tellida. Lühikese kaubaruumiga 2-liitrise mootoriga kaubabussi saab kätte 267 800 krooni eest. Movano on klientidele saadaval aasta lõpust.
    Suurem buss hakkab konkureerima Fia Ducato, Renault Masteri, Peugeot Boxeri ja Citroen Jumperiga. Vivaro võtab mõõtu Renault Traficuga.
    Lisavarustuse poolest saab Movanot võrrelda sõiduautoga, sest bussile saab lasta peale panna ärandamisvastase seadme või parkimispiloodi, millega lihtsam parkida. Kiirusehoidja ning pardaarvuti on nende kõrval juba tavalised.
    Muljetavaldav on Movano modifikatsioonide valik, mis ulatub esiveolisel bussil 40ni. Valida saab kabiiniga kere, kauba- või reisijabussi vahel. Kerepikkusi on kolm, samuti -kõrgusi. Maksimaalse kaubaruumiga kaubabuss mahutab 16,5 kuupmeetrit kaupa. Vedada jõuab buss aga kuni 1616 kilogrammi. Mootorivaliku moodustavad diiselmootorid, millel võimsust 82st kuni 136 hobujõuni.
    Kabiinis aga saab juht töötarbed istmetesse peita, et need sõitu segama ei hakkaks, istmepadjad on üles-alla volditavad.
    Vivarol jääb modifikatsioonide valik veidi suuremale vennale alla, valida on neid 20. Samas pakub buss eriti laia kerede valikut, saada on kaubikuid, reisibusse, vabaajabusse ja kabiiniga keresid. Näiteks sobib vabaajabuss nii peredele puhkama sõiduks kui ka pisemat sorti reisijatevedudel, kuid äriklassireisijate jaoks on eraldi äriklassibuss, milles nahaga kaetud istmed ja muud luksused.
    Kaupa suudab Vivaro vedada kuni 1142 kilogrammi, maksimaalne kaubaruum ulatub 8,4 kuupmeetrini. Kerepikkusi pakutakse uuele kaubikule kaks, valida saab ka kahe kere kõrguse vahel.
    Mootoritest liiguvad kolm diisliga, arendades kuni 135 hobujõudu, ja üks bensiiniga. Viimane suudab vastu panna 120 hobusele.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Gregor Raudvere: kalli elektri kurja juur
Iga ministeerium, kohalik omavalitsus ning eri ametiasutused vaatavad energeetikat vaid oma mätta otsast ja just seda suppi me praegu kõrge elektri hinna näol helbime, kirjutab ettevõtja, OÜ Adepte Group juhatuse liige Gregor Raudvere.
Iga ministeerium, kohalik omavalitsus ning eri ametiasutused vaatavad energeetikat vaid oma mätta otsast ja just seda suppi me praegu kõrge elektri hinna näol helbime, kirjutab ettevõtja, OÜ Adepte Group juhatuse liige Gregor Raudvere.
USA börs alustas nädalat tõusuga
Peale eelmise nädala lõpu langust, võttis USA börs uue nädala alustuseks suuna üles, vahendab Yahoo Finance.
Peale eelmise nädala lõpu langust, võttis USA börs uue nädala alustuseks suuna üles, vahendab Yahoo Finance.
Elektri hind tõusis uue rekordini Novembri algusega võrreldes 15kordne tõus
Eesti piirkonnas on elektri hind täna rekordiliselt kõrge, keskmine megavatt-tunni hind ulatub enam kui 290 euroni, selgub Nord Pooli andmetest.
Eesti piirkonnas on elektri hind täna rekordiliselt kõrge, keskmine megavatt-tunni hind ulatub enam kui 290 euroni, selgub Nord Pooli andmetest.
Tööstur: tootjad peaksid julgemalt hindu tõstma
"Et ettevõtted oleksid tugevad, arendaksid tootmistehnoloogiaid ja saaksid teha rohelisemaid valikuid, on toote hinna tõstmine paratamatu," ütles mööblitootja Bed Factory Sweden juht Indrek Aasna hiljuti konverentsil "Tööstuse äriplaan 2022".
"Et ettevõtted oleksid tugevad, arendaksid tootmistehnoloogiaid ja saaksid teha rohelisemaid valikuid, on toote hinna tõstmine paratamatu," ütles mööblitootja Bed Factory Sweden juht Indrek Aasna hiljuti konverentsil "Tööstuse äriplaan 2022".