• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,47%39 623,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,47%39 623,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 28.10.03, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Opel uuendas kaubabusse

ASi Ascar müügikonsultant Imre Koort rääkis, et Vivarot on juba võimalik tellida. Lühikese kaubaruumiga 2-liitrise mootoriga kaubabussi saab kätte 267 800 krooni eest. Movano on klientidele saadaval aasta lõpust.
Suurem buss hakkab konkureerima Fia Ducato, Renault Masteri, Peugeot Boxeri ja Citroen Jumperiga. Vivaro võtab mõõtu Renault Traficuga.
Lisavarustuse poolest saab Movanot võrrelda sõiduautoga, sest bussile saab lasta peale panna ärandamisvastase seadme või parkimispiloodi, millega lihtsam parkida. Kiirusehoidja ning pardaarvuti on nende kõrval juba tavalised.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Muljetavaldav on Movano modifikatsioonide valik, mis ulatub esiveolisel bussil 40ni. Valida saab kabiiniga kere, kauba- või reisijabussi vahel. Kerepikkusi on kolm, samuti -kõrgusi. Maksimaalse kaubaruumiga kaubabuss mahutab 16,5 kuupmeetrit kaupa. Vedada jõuab buss aga kuni 1616 kilogrammi. Mootorivaliku moodustavad diiselmootorid, millel võimsust 82st kuni 136 hobujõuni.
Kabiinis aga saab juht töötarbed istmetesse peita, et need sõitu segama ei hakkaks, istmepadjad on üles-alla volditavad.
Vivarol jääb modifikatsioonide valik veidi suuremale vennale alla, valida on neid 20. Samas pakub buss eriti laia kerede valikut, saada on kaubikuid, reisibusse, vabaajabusse ja kabiiniga keresid. Näiteks sobib vabaajabuss nii peredele puhkama sõiduks kui ka pisemat sorti reisijatevedudel, kuid äriklassireisijate jaoks on eraldi äriklassibuss, milles nahaga kaetud istmed ja muud luksused.
Kaupa suudab Vivaro vedada kuni 1142 kilogrammi, maksimaalne kaubaruum ulatub 8,4 kuupmeetrini. Kerepikkusi pakutakse uuele kaubikule kaks, valida saab ka kahe kere kõrguse vahel.
Mootoritest liiguvad kolm diisliga, arendades kuni 135 hobujõudu, ja üks bensiiniga. Viimane suudab vastu panna 120 hobusele.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele