Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Opel uuendas kaubabusse
ASi Ascar müügikonsultant Imre Koort rääkis, et Vivarot on juba võimalik tellida. Lühikese kaubaruumiga 2-liitrise mootoriga kaubabussi saab kätte 267 800 krooni eest. Movano on klientidele saadaval aasta lõpust.
Suurem buss hakkab konkureerima Fia Ducato, Renault Masteri, Peugeot Boxeri ja Citroen Jumperiga. Vivaro võtab mõõtu Renault Traficuga.
Lisavarustuse poolest saab Movanot võrrelda sõiduautoga, sest bussile saab lasta peale panna ärandamisvastase seadme või parkimispiloodi, millega lihtsam parkida. Kiirusehoidja ning pardaarvuti on nende kõrval juba tavalised.
Muljetavaldav on Movano modifikatsioonide valik, mis ulatub esiveolisel bussil 40ni. Valida saab kabiiniga kere, kauba- või reisijabussi vahel. Kerepikkusi on kolm, samuti -kõrgusi. Maksimaalse kaubaruumiga kaubabuss mahutab 16,5 kuupmeetrit kaupa. Vedada jõuab buss aga kuni 1616 kilogrammi. Mootorivaliku moodustavad diiselmootorid, millel võimsust 82st kuni 136 hobujõuni.
Kabiinis aga saab juht töötarbed istmetesse peita, et need sõitu segama ei hakkaks, istmepadjad on üles-alla volditavad.
Vivarol jääb modifikatsioonide valik veidi suuremale vennale alla, valida on neid 20. Samas pakub buss eriti laia kerede valikut, saada on kaubikuid, reisibusse, vabaajabusse ja kabiiniga keresid. Näiteks sobib vabaajabuss nii peredele puhkama sõiduks kui ka pisemat sorti reisijatevedudel, kuid äriklassireisijate jaoks on eraldi äriklassibuss, milles nahaga kaetud istmed ja muud luksused.
Kaupa suudab Vivaro vedada kuni 1142 kilogrammi, maksimaalne kaubaruum ulatub 8,4 kuupmeetrini. Kerepikkusi pakutakse uuele kaubikule kaks, valida saab ka kahe kere kõrguse vahel.
Mootoritest liiguvad kolm diisliga, arendades kuni 135 hobujõudu, ja üks bensiiniga. Viimane suudab vastu panna 120 hobusele.