Saku Õlletehas kvaliteedijuhtimise süsteem tunnistati Lloyds Register Quality Assurance audiitorite poolt vastavaks uuele standardile ISO 9001:2000.
Alates 2000. aastast oli ettevõttel ISO 9001:1994 kvaliteedisertifikaat.
Saku Õlletehase kvaliteedijuhi Margus Liiviku sõnul tingib vajaduse kvaliteedijuhtimise süsteemi arendamiseks konkurents turul ning tarbija järjest kasvav nõudmine kvaliteetsema toote järele.
'Juurutatud kvaliteedijuhtimise süsteem tagab ettevõtte liikumise suunas, kus toote või teenuse kvaliteeti mõjutavad puudused kõrvaldatakse efektiivselt ehk võimalikult algfaasis ja kiiresti. See omakorda tagab lõpptarbijale stabiilse, kõrgekvaliteedilise toote või teenuse, mis on oluline tarbija usalduse täitmiseks,' lisas Liivik.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Uuele standardile ülemineku tarvis lisati süsteemi info-, töökeskkonna- ja infrastruktuuri protseduurid. Viidi läbi uut standardit tutvustavad ettevõtte sisesed koolitused ning tutvustati standardi muudatustega kaasnevaid mõjusid siseaudiitoritele.
'Uuele standardile üleminekul lisandus auditeeritud tegevusvaldkondadele karastusjookide tootearendus ja nende tootmise planeerimine,' lausus Liivik. 'Uus kvaliteedijuhtimise standard paneb suurema osakaalu eestvedamisele ja kliendikesksusele, juhtimise süsteemsemale lähenemisele, hõlmates ettevõtet tervikuna.'
Saku Õlletehasel on ainsa kodumaise õlletootjana ISO sertifikaat alates 2000. aastast. Ettevõtte uus kvaliteedijuhtimise süsteem ISO 9001:2000 käsitleb õllede, lahjade alkohoolsete jookide, mineraalvee ja siidri tootearendust, tootmist ja müüki ning karastusjookide tootearendust, tootmise juhtimist ja müüki.