Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Eestlased kõige passiivsemad

    Baltic Brand Awardi konkursi eesmärgiks on tutvustada Eesti, Läti, Leedu brände kõigis Balti riikides. Osaleda võivad kõik Baltimaade turu jaoks loodud brändid.
    Konkursile on juba registreerunud 19 rohkem või vähem tuntud Läti brändi, tuntumatest Hansabanka, Latvijas Balzams, ajakiri Biznes & Baltija. Üllatavalt pole põlanud konkursil osalemist ka brändinguga vähem seotud sektorite ettevõtted: kohvik Double Coffee, internetiteenuse pakkuja Apollo, munatoodete tootja Balticovo, piimatoodete tootja Rigas Piemasaimnieks, alkoholitootjad Jaunalko, Veta, jne.
    Leedut esindavad ka Eestis juba tuntud kommitootja Karuna, lisaks mineraalvesi Rasa, külmutatud toodete tootja Kraitene. Eesti brändid on hetkel üritusega ettevaatlikult kaasa tulnud ? kindla jah-sõna on öelnud vaid Baltman, CHR/Evermen, Monton ja Saku Rock.
    Võisteldakse kolmeteistkümnes kategoorias ning kõikides kategooriates antakse välja Balti Brandi auhind, lisaks iga riigi rahvuslik brändiauhind, eriauhinnad innovatiivseima turunduse, eduka konkureerimise eest rahvusvaheliste brändidega koduturul ning parima meediakasutamise eest.
    Brändid järjestatakse 70% ulatuses tarbijate hulgas läbiviidava turu-uuringu põhjal, kus tarbija hindab populaarsust, lojaalsust brändile, kvaliteeti ja kättesaadavust. Ülejäänud 30% tuleb ekspertide hinnangust, ekspertideks on Balti riikide turundusasjatundjad ning nad hindavad brändi unikaalsust, funktsionaalset ja emotsionaalset positsioneerimist, stabiilsust ja arengut.
    Konkursi tulemused tehakse teatavaks maikuus Tallinnas toimuval lõputseremoonial.
    Baltic Brand Awardi korraldajatelt saadud kommentaari põhjal on lätlaste meelestatus Eesti toodete suhtes soosiv. Lätlased väitsid ka seda, et Eesti tooteid võiks turul olla rohkem ja iga uue toote vastu on neil suur huvi.
    Ürituse korraldajad loodavad, et seesugune võrdlemine ja omavaheline mõõduvõtmine on kõigile osapooltele kasulik ning tugevdab kohalike brändide konkurentsivõimet tõenäoliselt Euroopa Liidu laienemisega kaasaskäiva Euroopa toodete invasiooni suhtes.
    Anna Chekmez, LBS International Conferences turundusjuht:
    Läti tarbija on muutunud omatoodete patrioodiks ning enamikul juhtudel tarbib Läti toiduaineid, populaarsemad brändid on Laima (maiustused), Rigas Miesnieks (lihatooted) ja Latvijas Balzams. Tekstiilibrändidest on kõrgelt hinnatud Lauma (pesutooted), Utenos (trikootooted). Eesti brändidest on tuntud Kalev, Baltman, Monton, Hansapank, Vana Tallinn, MicroLink ja Saku.
    Anu-Mall Naarits, Baltika turundusjuht:
    Osaleme konkursil kolme jae-brändiga ? Monton,CHR/Evermen ja Baltman. Kõige olulisem on konkursi raames läbiviidav turu-uuring, mis näitab kuidas eri riikide inimesed meie brände tajuvad ja neisse suhtuvad. Oluline on ka ekspertide hinnang meie brändidele eri riikides. Otsest müügikasvu konkursiga ei plaani, kuid tuntust aitab see kindlasti suurendada.
    Teet Anier, Balbiino turundusjuht:
    Hindan konkursil osalemistasu ühe tootebrändi jaoks liialt kõrgeks. Balbiino ekspordib Balti turule küllaltki suurt, paljudest brändidest koosnevat portfelli ning hetkel ei tahaks ühtegi brändi rohkem esile tuua.
    Väikestel turgudel nagu Baltikum tervenisti, on meie jaoks oluline ühine Balbiino portfell. Seega leian, et oleks õige just Balbiino, kui brändiga sel konkursil konkureerida. Seetõttu ka lõplik otsus veel tegemata.
  • Hetkel kuum
Kairit Kall: kvantiteedimajandusest kvaliteedimajanduseks
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Suure seitsmikuga on ühinemas uus tegija
Analüütikute hinnangul on maagilisest seitsmikust puudu ravimifirma, mille aktsia hinna kasv edestab juba viit imelise seitsmiku liiget ning omab S&P 500 indeksis suuremat positsiooni kui Tesla.
Analüütikute hinnangul on maagilisest seitsmikust puudu ravimifirma, mille aktsia hinna kasv edestab juba viit imelise seitsmiku liiget ning omab S&P 500 indeksis suuremat positsiooni kui Tesla.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: nonii, tibulilled, kas tulete taas? Äripidaja intervjuu oma töötajatega
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Genka ettevõtlusest: valin vähem raha ja rohkem vabadust
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Tippjuhi nipid: mida teha, kui töötaja tuleb palka juurde küsima, aga …
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ameerika RAM – üks auto kõikideks sõitudeks
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Läti keskpank tõmbas kasvuprognoosi allapoole
Läti Pank korrigeeris selle aasta majanduskasvu prognoosi ja näeb nüüd, et riigi majandus võiks sel aastal kasvada 1,8 protsenti.
Läti Pank korrigeeris selle aasta majanduskasvu prognoosi ja näeb nüüd, et riigi majandus võiks sel aastal kasvada 1,8 protsenti.
Tallinna lennujaamas enam vedelikke ja arvutit kotist välja võtma ei pea
Tallinna lennujaamas julgestuskontrolli uute masinate seadistamine ja testimine sai valmis ja enam ei pea reisijad enam vedelikke ja arvuteid käsipagasist välja võtma, teatas lennujaam.
Tallinna lennujaamas julgestuskontrolli uute masinate seadistamine ja testimine sai valmis ja enam ei pea reisijad enam vedelikke ja arvuteid käsipagasist välja võtma, teatas lennujaam.