• OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 2250,84%40 487,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,16
  • OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 2250,84%40 487,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,16
  • 21.04.04, 09:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PM: Tallinna bussifirma ähvardab bussid auklikult tänavalt ära viia

Tänava halva seisukorra tõttu ähvardab Tallinna autobussikoondis busside tagasisuunamisega sõidetamatuks muutunud Suur-Sõjamäe tänavalt.
Tallinna Autobussikoondise (TAK) poolt linnale lähetatud kirjas teatas ettevõtte juhatuse liige ja tehnikadirektor Hugo Linholm, et Suur-Sõjamäe tänav on muutnud niivõrd auklikuks, et võimaldab bussidel liikuda vaid kiirusega 15?20 kilomeetrit tunnis, kirjutas Postimees.
«Bussid on sageli ülekoormatud ning kehvade teeolude tõttu on sagenenud liinilt tagasipöördumised, rohkem remonti vajavad amortisaatorid, vedrustus, kere,» kirjutas Linholm linnale.
Tallinna Autobussikoondise tehnikadirektori kirjeldusel ei ole võimalik bussidel enamasti nõuetekohaselt peatustesse ette sõita, peatuda saab vaid 50?60 sentimeetri kaugusel tee äärest, sest asfaldiserv on auklik ja terav ning sõidutee äärmiselt ebatasane.

Artikkel jätkub pärast reklaami

«Suur-Sõjamäe tänava edasisel lagunemisel peame otstarbekaks teha liinide number 7, 15 ja 17 tagasipööre Ülemiste jaama peatuses,» avaldas Linholm arvamust.
See tähendab, et bussid keeraksid tagasi juba Suur-Sõjamäe tänava alguses kaubanduskeskuse juures, mis muudaks need liinid mõttetuks.
TAKi pressiesindaja Sirje Roht ütles, et busside lagunemine on igakevadine probleem ja seda mitte ainult Suur-Sõjamäe tänavas. Roht märkis, et lõhutud ühissõidukiteid on näiteks ka päris Tallinna kesklinnas ? väga aukus ja rööpas on Kaarli puiestee.
Tallinna transpordi- ja keskkonnaameti sõitjateveo osakonna peaspetsialist Toivo Hallikmäe ütles, et olukord Suur-Sõjamäel on tõsine, kuid busside tagasisuunamiseni asi ilmselt siiski ei lähe.
«Sain kirja alles kätte ja tegelen sellega,» rääkis Hallikmäe. «Ilmselt selgub homme, millal saab kommunaalamet seal remonti alustada.» Ta tõdes, et Suur-Sõjamäe tänavas pole asi enam aukudes, vaid lagunenud tänav vajab uut asfaldikihti.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 16 p 6 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele