• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,25
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,25
  • 13.05.04, 11:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Silja LineŽi kruiisilaev lõpetab reisid Peterburi

Augusti lõpul kavatseb kruiisilaev Silja Opera lõpetada oma regulaarreisid Helsingi ja Peterburi vahet, kirjutas ajaleht Delovoi Peterburg.
Silje Line on oma otsust põhjendanud sellega, et sügishooajal pole kõnealuse laevaliini töös hoidmine enam kasumlik. Samas juhtis ajaleht tähelepanu asjaolule, et oma Peterburi-liini avades rõhus Silja Line just selle regulaarsusele ja aastaringlusele.
Ärajääva laevaliini asemel avab Silje Line alates 19. juunist praamiühenduse liinil Rostock-Tallinn-Peterburi.
Delovoi Peterburg arvab, et Soome laevnike otsuse taga on võitlus Venemaa välisministeeriumiga, kes nõuab kruiisilaevaga saabuvate turistide maaleminekul Vene viisat.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Silje LineŽiga konkureeriva Tallinki müügidirektor Tarja Vaakanainen ütles, et Silja Opera üleviimine Peterburi suunalt Stockholmi-Tallinna liinile on ilmselt seotud reisijate kaotamisega.
Praamikeskuse kommertsdirektor Eduard Ezroch arvas aga, et just viisaprobleem avaldas oma tugevat mõju Silja LineŽi ärile Peterburis.
Ajaleht lisas lõpetuseks, et Silja Line oli Silja Opera Peterburi-liini reklaamikampaaniaks kulutanud 6,5 miljonit eurot ehk ligi 100 miljonit krooni.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele