• OMX Baltic−0,61%305,27
  • OMX Riga0,26%893,96
  • OMX Tallinn−0,42%2 078,28
  • OMX Vilnius−0,15%1 199,44
  • S&P 5000,00%6 022,24
  • DOW 300,00%42 865,77
  • Nasdaq −0,5%19 615,88
  • FTSE 1000,21%8 882,72
  • Nikkei 225−0,65%38 173,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,99
  • OMX Baltic−0,61%305,27
  • OMX Riga0,26%893,96
  • OMX Tallinn−0,42%2 078,28
  • OMX Vilnius−0,15%1 199,44
  • S&P 5000,00%6 022,24
  • DOW 300,00%42 865,77
  • Nasdaq −0,5%19 615,88
  • FTSE 1000,21%8 882,72
  • Nikkei 225−0,65%38 173,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,99
  • 30.07.04, 10:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: Kummikute ja vihmakeepide müük kuuekordistus paari päevaga

Paduvihma tõttu tühjendasid ostjatehordid poeletid vihmavarjudest ja keepidest, kirjutab Eesti Päevaleht.
Becky kaitsevahendite kaupluse juhataja Margus Lambergi sõnul kasvas neil odavate keepide läbimüük võrreldes eelmise, kuiva päevaga ligi viis korda. Kallimate PVC-mantlite ja -ülikondade läbimüük aga kolmekordistus.
?Enamikul on kummikud olemas, rohkem ostetakse vihmakeepe,? ütles Lamberg.
Stockmanni kaubamaja turundusjuhi Lea Endriksoni sõnul neil kummikuid ei müüda. Küll aga läheb hästi vihmakeepide ja -varjude müük. ?Tellisime mõlemaid tuhatkond juurde, nõudlus on väga suur,? ütles ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

?Eile kell 12 oli meesteosakonnas järel veel viis viimast vihmavarju,? ütles Tallinna Kaubamaja ostujuht Julia Leenson ja lisas, et keepe veel jätkub.
Tema sõnul müüsid nad laulu- ja tantsupeo ajal kaubamaja vihmakeepidest, -varjudest ja lastekummikutest täiesti tühjaks. Tänu paduvihmale ületas müük laulupeo ajal kuu keskmisi müüginumbreid viie-kuuekordselt.
Kahe viimase kuu jooksul on kaubamaja müünud üle 4000 vihmakeebi ja 2500 vihmavarju. Eelmise aasta sama perioodiga võrreldes on läbimüük kasvanud kolm korda. ?Ei ole seni täiskasvanutele kummikuid pakkunud. Pidev küsimine nende järele paneb mõtlema, et tuleks ka müüki võtta,? leidis Leenson.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele