• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,08%39 732,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,11
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,08%39 732,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,11
  • 03.09.04, 09:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: Tallinn?Peterburi rongiliin suletakse septembris

Viimast korda saab rongiga Tallinnast Peterburi sõita 24. septembril. Tagasi pääseb järgmisel päeval.
Ainsana Peterburi vahel rongiliiklust korraldava EVR Ekspressi juhid ei tea, kas suudetakse liin järgmisel aastal taaskäivitada või jääbki see suletuks, kirjutab Eesti Päevaleht.
?Esialgu sulgeme selle liini igaveseks,? ütles EVR Ekspressi juhataja ja Edelaraudtee peadirektor Henn Ruubel.
Kuigi firma teeb avalduse nii Eesti Raudteele kui ka Oktoobri Raudteele, pole kindel, kas suudetakse liin teise sõidugraafikuga uuesti avada järgmise aasta juunis. ?Tegime järelduse, et uue rongi puhul ei saa olla tegemist enam öörongiga. Inimestele ei meeldi, kui neid aetakse piiril kontrollimiseks üles. Uus rong peaks hakkama väljuma hommikul, jõudma lõunaks Peterburi ja õhtuks tagasi Tallinna,? rääkis Ruubel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kuna bussid läbivad kahe linna vahelise maa 7?8 tunniga, peab rongki suutma senise 8,5 tunni asemel sedasama. Kiirust saab tõsta ka kiirendades Narvas piiriületamist. Täna kulub selleks üks tund ja 40 minutit. Vene-Soome piiril jõutakse aga kõik tehtud 40 minutiga.
Kui suudetakse käivitada uus rongiliin, tahetakse senised kupeevagunid sisustada mugavate istmetega. Selleks peab EVR Ekspress ehitama ümber vanad vagunid või muretsema kaks uut diiselrongi. Uutesse rongidesse tuleks investeerida 8?10 miljonit krooni.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 2 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele