• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,69%6 646
  • DOW 300,41%46 209,29
  • Nasdaq 1,14%22 516,16
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,04
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,69%6 646
  • DOW 300,41%46 209,29
  • Nasdaq 1,14%22 516,16
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,04
  • 23.09.04, 08:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: Lähikaupluste ketid laienevalt hoogsalt

Laienevad kaupluseketid peavad Tallinna turgu lõputuks.
?Tulgu neid suuri supermarketeid juurde nii palju kui tahes, väikesed jäävad ikka alles,? ütles ASi OG Elektra nõukogu esimees Oleg Gross Eesti Päevalehele.
Põhjuseks peab ta seda, et enamik väikseid kette keskendub lähikaupluse kontseptsioonile, mis tähendab, et pakutakse võimalikult kodu ligidal, võimalikult madala hinnaga täissortimenti. Lähikaupluse klient erineb Grossi arvates supermarketite omast, sest enamasti tuleb ta jalgsi ning peamised ostud on ta juba sooritanud mõnes suures supermarketis.
OG Elektral on 22 poodi ning laienemisplaane peetakse Paide ja Jõgeva suunas, kus käib aktiivselt sobiliku kinnisvara otsimine. ?Loomulikult on Tallinn meie jaoks lõputu turg,? lisas Gross, kelle ettevõte on viimase kolme aastaga käibe kahekordistanud.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Säästumarketite direktori Margit Uibokandi sõnul tekitab laienemisel kõige rohkem raskusi sobilike kohtade leidmine. ?Mõnel pool näiteks käime juba mitmekesi ümber krundi,? kirjeldas ta valitsevat konkurentsi. Tuleval aastal on planeeritud veel nelja poe avamine.
Comarketi turundusdirektori Tanel Randi sõnul kavatsetakse oktoobrist alates viia iga kuu üks kauplus Comarketi kaubamärgi alla. Järgmisena peaks Tallinnas peale endise Marja ja Nõmme keskuses asuva poe lisanduma Kadrioru keskus ning seejärel kohe Valdeku kauplus.
Oleg Gross ei usu, et välismaised discounter-tüüpi kaubaketid suudavad kaua konkurentsis vastu pidada, sest ainult odava võõramaise kaubaga Eesti tarbijat ei meelita. ?Põhiline nipp on see, et tuleb muuta tarbija jaoks harjumuspärane kaup odavaks,? rääkis ta.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele