• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 225−0,63%45 017,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 225−0,63%45 017,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • 02.11.04, 13:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

OÜ Tequila AD sai Tequila kaubamärgi esindusõiguse

Eesti BTL reklaamiagentuur OÜ Tequila AD ja rahvusvahelisse OMNICOM"i kontserni kuuluv Tequila International Holding Ltd. sõlmisid kaubamärgi esinduslepingu.
?See on oluline verstapost kogu Eesti reklaamitööstuse edasisel kujunemisel,? ütles TEQUILA\Estonia juhataja Primo Annus. ?Rahvusvahelised ketid on sisenemas Eesti reklaamitööstuse BTL sektorisse, ehk sektorisse, mis jääb traditsioonilisest meediareklaamist välja. See annab selgelt märku ka muutustest klientide reklaamirahade jaotuses väljundikanalite vahel.?
Annuse sõnul on turundus pidevas muutumises ning tänapäeval omandab üha enam tähtsust kanalivalik ja keskkond, kus tarbija saab brändiga suhelda tema poolt valitud tingimustel. Samas tegelevad traditsioonilised reklaamiagentuurid valdavalt meediareklaamiga, kuid klientidel puudub nii aeg kui inimressurss BTL sektoriga tegelemiseks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

?Antud esinduslepinguga sündis vaieldamatult üks Eesti ja kogu Baltikumi regiooni selle aasta tähtsamaid liitumisi ? meie turg on avatud uutele lahendustele,? ütles Annus.
TEQUILA agentuuride kett loodi 1986. aastal Pariisis ning tänaseks on see esindatud 47 kontoriga ja üle 1000 töötajaga 32 riigis üle maailma. TEQUILA kuulub maailma juhtivasse kommunikatsioonigruppi OMNICOM. Tähtsamateks rahvusvahelisteks klientideks on Adidas, Beiersdorf, Canon, HP, Nissan ja Playstation.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele