Tallinlanna sõnul jõudis kullerfirmaga Moskvasse läkitatud ümbrik lubatud kahe päeva asemel kohale 12 päevaga.
Firma kodulehelt nõutatud aruandest selgub, et pakike kulges Moskvasse läbi Soome, Rootsi, Belgia, Itaalia ja Suurbritannia, kirjutab SL Õhtuleht.
Tallinlanna andis 20. oktoobril DHLi kullerile üle saadetise, mis lubati Moskvasse toimetada hiljemalt 22. oktoobriks. Teenus maksis 536 krooni.
Päeval, mil ümbrik oleks pidanud Moskvas olema, tellis naine firma kodulehelt paki teekonna kohta aruande. «Oo üllatus, üllatus! Arvake ära, kus mu saadetis oli?» Aruandes seisab, et 21. oktoobri hilisõhtul on ümbrik jõudnud Brüsselisse, olles eelnevalt läbinud Helsingi ja Stockholmi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Naine helistas DHLi klienditelefonile, kust polevat osatud midagi öelda. «Laiutati käsi ja öeldi, et neil on kahju, et nii juhtus.»
Pärast nädalavahetust uuesti tööle arvuti taha jõudnud, tellis naine uue aruande ja nägi, et 22. oktoobri hilisõhtul on ümbrik jõudnud Itaalia linna Milanosse. Valis uuesti kliendiinfo numbri ja kuulis, et DHLi töötajatel Brüsselis on streik.
Saadetis jõudis Moskvasse 1. novembri hommikul. Aruanne näitab, et Milanost lennutati pakike Londonisse, sealt tagasi Brüsselisse, kust see lõpuks Venemaa pealinna poole teele pandi. Teekond Tallinnast Moskvasse võttis aega 12 päeva.
DHL Eesti klienditeeninduse juht Elo Sõber kinnitab, et firma on saanud naiselt kaebuse ja sellele vastanud, lubades ka teenuse eest tasutud summa tagastada.
Tavaliselt jõuab DHLi kaudu saadetu Moskvasse ühe-kahe tööpäeva jooksul. «Antud juhul oli tegemist äärmiselt kahetsusväärse juhtumiga, kus transpordiaega mõjutas streik Brüsseli DHLis. See oli ka põhjuseks, miks saadetis ei läbinud tavapärast transiiti, vaid lisandusid Itaalia ja Inglismaa,» selgitab Sõber.