• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,45%44 969,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,79
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,45%44 969,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,79
  • 30.11.04, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti reklaamidel pole edu

Praegu Pariisis viibiva Euroopa reklaamiajakirjanike ?ürii liikmeks valitud ajakirja Baltic Marketing & Advertising peatoimetaja Hando Sinisalu sõnul on tänavu reklaamifestivalile EPICA-l esindatud 4 755 tööd 635-lt agentuuurilt 41st riigist.
Eestist on esindatud neli agentuuri (Tank, Leo Express, Division McCann-Erickson ja DDB) 8 tööga. "?ürii on väga kriitiliselt meelestatud, enamus töid saavad 10-palli süsteemis alla 5 punkti," ütles Sinisalu.
Autor: ÄP

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele