• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,38%6 609,16
  • DOW 300,08%45 872,79
  • Nasdaq 0,76%22 309,53
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,7
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,38%6 609,16
  • DOW 300,08%45 872,79
  • Nasdaq 0,76%22 309,53
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,7
  • 20.01.05, 08:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: Poliitikud puksivad Ansipit sadamast eemale

Nelja riigikoguliikme ettepanek muuta mereohutusseadust on selge märk sellest, et majandusminister Andrus Ansipi tiibu soovitakse kärpida.
Kui Indrek Raudse, Eiki Nestori, Helir-Valdor Seedri ja Ain Seppiku ettepanek läheb parlamendist läbi, ei tarvitse Tallinna Sadama juhtkond uusi sadamatariife enam veeteede ametis kooskõlastada, kirjutab Eesti Päevaleht.
Kuna muudatusele soovitakse tagasiulatuvat jõudu, tähendaks selle rakendumine automaatselt sadamatasude tõusu. Sellele on vastu seisnud majandusminister Andrus Ansip, kuid seda on pooldanud rahandusminister Taavi Veskimägi.
Hetkel on sadama juhatuses ja nõukogus kinnitatud sadamatasude tõusuks keskmiselt 26 protsenti, mille kehtestamine aga seisab majandusministeeriumi alluvuses oleva veeteede ameti taga. Mitmed allikad viitavad otseselt asjaolule, et täna kasutab Ansip veeteede ametit takistamaks uute tariifide kehtestamist, mis ekspertide hinnangul tooks sadamale sel aastal ligikaudu 140 miljonit krooni lisatulu.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Sadama nõukogu liikme Indrek Raudse hinnangul ei tohiks veeteede ametil olla pädevust otsustada sadama hinnakirja üle. Tasude tõusu edasilükkamine toob tema hinnangul sadamale iga päev pool miljonit krooni kahju.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele