Oma nimesildi seadusvastaselt üles pannud kasiinod saavutasid tarbijakaitse üle võidu, sest polnud kindlaks tehtud juhti, kes lasi reklaami üles panna.
Riigikohus leidis, et Kristiine Kasiino kaubamärgi avalikustamine oli äriühingu huvides, kuid sellest ei piisa karistamiseks, sest kindlaks pole tehtud seda, kes lasi reklaamid üles panna, kirjutab Eesti Päevaleht.
Tarbijakaitse asus läinud aastal võitlusse kasiinode ebaseadusliku reklaamiga ja kontrollitud 17 kasiinost kümme rikkus reklaamiseadust.
Tarbijakaitseameti ettekirjutustele ei vaevunud suur osa kasiinosid isegi vastama. Kasiinod lõid kihama alles siis, kui kohale jõudsid väärteomenetluse teated koos kuni 40 000krooniste trahvinõuetega. Seepeale kaebasid kaks kasiinot otsuse kuni riigikohtuni edasi.
Kristiine Kasiinoga sarnase trikiga on ennast trahvisummast päästnud ka Casino Videomat, esimese astme kohtus on arutlusel Olympic Kasiino kaebus. Sisuliselt võib ehk raamatupidamise andmetest tuvastada, kes reklaami tellis, aga kui pole võimalik seda juhtivtöötajani välja viia, siis firmat karistada ei saa.
Seotud lood
Vanas Euroopas tavaline firmade ja muu vara põlvest põlve pärandamine on eestlaste jaoks uus teema. Meil siin on alles esimene põlvkond varavahetuseks ettevalmistusi tegemas.