• OMX Baltic0,57%267,77
  • OMX Riga−0,49%878,01
  • OMX Tallinn0,66%1 711,08
  • OMX Vilnius0,57%1 039,97
  • S&P 5000,56%6 032,38
  • DOW 300,42%44 910,65
  • Nasdaq 0,83%19 218,17
  • FTSE 1000,14%8 299,27
  • Nikkei 2250,8%38 513,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%111,9
  • OMX Baltic0,57%267,77
  • OMX Riga−0,49%878,01
  • OMX Tallinn0,66%1 711,08
  • OMX Vilnius0,57%1 039,97
  • S&P 5000,56%6 032,38
  • DOW 300,42%44 910,65
  • Nasdaq 0,83%19 218,17
  • FTSE 1000,14%8 299,27
  • Nikkei 2250,8%38 513,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%111,9
  • 03.02.05, 14:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Börsiülevaade: juhtivaktsiad libisesid allapoole

Juhtivaktsiate hinnad Tallinna Börsil libisesid täna veidi allapoole - Eesti Telekom langes 0,4 protsenti ja Hansapanga aktsia 0,1 protsenti.
Eesti Telekomi aktsia maksis börsi viimases tehingus 118,91 krooni ja sellega tehti tehinguid suhtelises väikeses, 240 000 kroonises, mahus. Hansapanga aktsia sulgemishind oli 159,44 krooni ja aktsia käive 43 miljonit krooni.
Suurim tõusja oli põhinimekirjas Harju Elektri aktsia, mis kallines 1,3 protsenti. Aktsia maksis 156,31 krooni ja selle käive oli 180 000 krooni.
Suhteliselt suure käibega oli täna Norma aktsia, millega kaubeldi 2,4 miljoni krooni eest. Aktsia kallines 0,76 protsenti ja maksis 104,05 krooni.
Normaalse käibega oli ka Merko Ehituse aktsia, mille tehingute maht ulatus 940 000 kroonini. Aktsia tõusis 0,25 protsenti ja maksis 313,71 krooni. Seega läbis aktsia olulise psühholoogilise - 20 eurose - taseme makstes 20,05 eurot.
TALSE-indeks langes 0,2 protsenti ja sulgus 474 punkti tasemel. Börsi kogukäive oli 47,7 miljonit krooni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.11.24, 12:07
Tallinki keskkonnaalased jõupingutused kannavad vilja
Kuigi laevandussektoris on regulatsioonide hulk muret tekitavalt suur ja uue põlvkonna lahendusi kütuse tarbimisel pole, on Tallink pühendunud olemasolevate süsteemide parendamisele ja toonud sõitma ka uusi aluseid, ikka selleks, et CO jalajälge vähendada.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele