Tartu linnavalitsus kinnitas projekteerimistingimused, et Eesti Raudtee saaks rajada Raudtee tänavaga paralleelselt kulgeva raudtee mürabarjääri.
Rajatav müratõkkesein algaks Riia 43 hoonest ja lõpeks Elva tänava juures.
'Linnavalitsus on avaldanud survet Eesti Raudteele, et vähendada rongiliiklusest tingitud müra Tartus. Tänu heale koostööle linnaga on Eesti Raudtee keevitanud kokku rööpad, on tihendamas liiprite alust killustikku ja nüüd kavandab esimese müratõkke ehitamist,' ütles abilinnapea Anto Ili.
Projekti esmakordsuse tõttu tehakse pärast mürabarjääri ehitamist kontrollmõõtmised, et selgitada välja tõkkeseina mõju müratasemele ja võrrelda tulemusi 2003. aastal tehtud mõõtmistega.
Kuna projekteeritav ala ulatub looduskaitse alla oleva Riia tänava äärse tammealleeni , siis peab projekteerimistingimused kooskõlastama Tartumaa keskkonnateenistus.
Ehitus- ja kasutusloa väljastab mürabarjäärile raudteeinspektsioon, sest tegemist on raudteeinfrastruktuuri objektiga.
Seotud lood
Kui Rahvusvaheline Valuutafond (IMF) soovitab riikidel rohkem kulutada ja laenu võtta, siis seda tehakse meeleldi. Kui aga tuleb soovitus võlgasid tagasi maksma hakata ning finantsšokkideks valmistuda, muutub organisatsioon riikide jaoks “pahatahtlikuks,” kirjutab ökonomist, fondijuht ning mitme raamatu autor Daniel Lacalle portaalis Mises Institute.