Kiida teenindajat, hüüavad plakatid ja kutsuvad mind teenindajale naeratama. Heakene küll, muidugi ma naeratan ja kiidan. Aga enne lepime ühes asjas kokku, teeme diili, nagu kaasaegses retoorikas on kombeks öelda. Nimelt ei taha ma enam kordagi näha müüja stringe!
Ihupesu eksponeerimine on moes. Teksavärvli vahelt paistev pesuviirg on trenditundlikkuse tunnus. Ma ei ole don Quijote ja tuuleveskitega võitlema ei hakka. Mida keegi tänaval seljas kannab, on täiesti tema isiklik asi. Aluspüksid teksade peal on täiesti OK, kui kandja ennast nii paremini tunneb. Aga teenindaja ei tohiks endale selliseid vabadusi lubada. Sest lisaks nendele klientidele, kellel sellise vaatepildi peale süda kiirema põksu teeb, on ka need, kes kauplusest tülgastust tundes lahkuvad.
Omanikud, stringide nägemine pole ju ometi hinna sees?
Seotud lood
Leedu telekommunikatsiooniettevõte, UAB Consilium Optimum, mida tarbijad tunnevad Fastlinki kaubamärgina, käivitas 18. detsembrini kestva avaliku kolmeaastase võlakirjaemissiooni eesmärgiga kaasata 3 miljonit eurot, pakkudes investoritele 9% aastaintressi (ISIN code: LT0000411266, investment order cook code CSLSPO). Emissioon on tagatud ILTE 1,5 miljoni euro suuruse garantiiga.