• OMX Baltic0,24%269,58
  • OMX Riga0,23%875,91
  • OMX Tallinn−0,11%1 713,16
  • OMX Vilnius0,25%1 053,2
  • S&P 5000,25%6 090,27
  • DOW 30−0,28%44 642,52
  • Nasdaq 0,81%19 859,77
  • FTSE 100−0,49%8 308,61
  • Nikkei 225−0,77%39 091,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%104,5
  • OMX Baltic0,24%269,58
  • OMX Riga0,23%875,91
  • OMX Tallinn−0,11%1 713,16
  • OMX Vilnius0,25%1 053,2
  • S&P 5000,25%6 090,27
  • DOW 30−0,28%44 642,52
  • Nasdaq 0,81%19 859,77
  • FTSE 100−0,49%8 308,61
  • Nikkei 225−0,77%39 091,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%104,5
  • 28.03.05, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uus ülesanne

Seekord küsib Agu Vahur, juhatuse liige CV-Online Group Professional People
Ettevõte tegutseb B2B-teenuste pakkujana üle Eesti. Viimase kuue kuu jooksul on olulise strateegilise muutusena välja arendatud regionaalsete haruorganisatsioonide võrgustik, et klientidele lähemal olla ja klienditeeninduse taset tõsta. Nii on loodud esindused lisaks Tallinnale ka Tartus, Pärnus ja Jõhvis. Esimesed kuud on olnud tegusad ning kliendid on andnud ettevõttele positiivset tagasisidet tehtud laienemisotsuse osas.
Ettevõte organisatsioonikultuur on ettevõtjalik ja müügile orienteeritud. Tähelepanu pööratakse enim neile, kes uusi kliendilepinguid sõlmivad. Firmas töötavad valdavalt oma ala tipptegijad. Töötatakse iseseisvalt või väikestes gruppides. Tulemustasu on individuaalne ning baseerub müügikäibel.
Viimasel paaril kuul on tööd aga varjutanud firmasisesed konfliktid. Paljud regionaalsed kliendid eelistavad endiselt suhelda Tallinna kontoriga, hoolimata kliendiesindustest asukohalinnas. Agaramad küsivad parema hinna saamiseks pakkumisi mitmest harukontorist.
Regionaalselt jagatud kliendibaas on segi paiskunud. Isegi juhatus on pidanud sekkuma, kui harukontorid on asunud omavahel hinnakonkurentsi pakkuma ning teinud samale kliendile teadlikult konkureeriva pakkumise.
Kuigi ettevõtte käive ja turuosa on hästi kasvanud, kostub töötajate hulgas nurinat. Mitmed on isegi lahkumisele viidanud, sest nende ette valmistatud kliendileping on läinud teise harukontori arvele. Nemad on aga oma tulemustasu kaotanud.
Millised on juhtkonna võimalused olukorda parandada?
Ülesandele ootame vastuseid kuni 10. aprillini e-posti aadressil [email protected]. Parima lahenduse pakkuja saab auhinnaks Äripäeva kirjastatud raamatu oma vabal valikul!
Autor: ÄP

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 06.12.24, 10:36
Eestis sotsiaalkindlustussüsteemi looma asudes pandi plaanid paika Siim Kallase köögis
Lisatud interaktiivne kaart Läänemereriikide tänase olukorraga töötuskindlustussüsteemis
Täna näib mõeldamatu tegutseda ja töötada riigis, kus puudub töötukassa ning töötuskindlustus. Ometi kaheldi veel paar aastakümmet tagasi Eestis sotsiaalsüsteemi rajama asudes selle vajalikkuses sügavalt. Veenmist, et tegu on tõesti olulise asjaga, oli selle algatajatel omajagu.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele