• OMX Baltic0,24%300,74
  • OMX Riga0,06%893,54
  • OMX Tallinn0,18%2 072,49
  • OMX Vilnius0,25%1 205,44
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,24%8 801,88
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,65
  • OMX Baltic0,24%300,74
  • OMX Riga0,06%893,54
  • OMX Tallinn0,18%2 072,49
  • OMX Vilnius0,25%1 205,44
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,24%8 801,88
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,65
  • 28.03.05, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uus ülesanne

Seekord küsib Agu Vahur, juhatuse liige CV-Online Group Professional People
Ettevõte tegutseb B2B-teenuste pakkujana üle Eesti. Viimase kuue kuu jooksul on olulise strateegilise muutusena välja arendatud regionaalsete haruorganisatsioonide võrgustik, et klientidele lähemal olla ja klienditeeninduse taset tõsta. Nii on loodud esindused lisaks Tallinnale ka Tartus, Pärnus ja Jõhvis. Esimesed kuud on olnud tegusad ning kliendid on andnud ettevõttele positiivset tagasisidet tehtud laienemisotsuse osas.
Ettevõte organisatsioonikultuur on ettevõtjalik ja müügile orienteeritud. Tähelepanu pööratakse enim neile, kes uusi kliendilepinguid sõlmivad. Firmas töötavad valdavalt oma ala tipptegijad. Töötatakse iseseisvalt või väikestes gruppides. Tulemustasu on individuaalne ning baseerub müügikäibel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Viimasel paaril kuul on tööd aga varjutanud firmasisesed konfliktid. Paljud regionaalsed kliendid eelistavad endiselt suhelda Tallinna kontoriga, hoolimata kliendiesindustest asukohalinnas. Agaramad küsivad parema hinna saamiseks pakkumisi mitmest harukontorist.
Regionaalselt jagatud kliendibaas on segi paiskunud. Isegi juhatus on pidanud sekkuma, kui harukontorid on asunud omavahel hinnakonkurentsi pakkuma ning teinud samale kliendile teadlikult konkureeriva pakkumise.
Kuigi ettevõtte käive ja turuosa on hästi kasvanud, kostub töötajate hulgas nurinat. Mitmed on isegi lahkumisele viidanud, sest nende ette valmistatud kliendileping on läinud teise harukontori arvele. Nemad on aga oma tulemustasu kaotanud.
Millised on juhtkonna võimalused olukorda parandada?
Ülesandele ootame vastuseid kuni 10. aprillini e-posti aadressil [email protected]. Parima lahenduse pakkuja saab auhinnaks Äripäeva kirjastatud raamatu oma vabal valikul!
Autor: ÄP

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 18 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele