Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Auma Expo ja Põrandamaailm koonduvad Floorini märgi alla
Alates homsest kasutavad Eesti suurim põrandamaterjalide projektimüügifirma Auma Expo ja Põrandamaailm ühist kaubamärki Floorin.
Koos ühise kaubamärgiga laieneb ka müügivõrk, teatas Auma Expo. Äsja avati uue kontseptsiooniga põrandakatteid müüv kauplus Narvas, novembris avatakse Floorin põrandapood Tartus. Plaanis on avada esinduskauplus ka Pärnus, kus seni tegeleti projektimüügiga.
?Uue ja ühtse kaubamärgiga turule tulemise peamine põhjus on selles, et hakkame senisest enam rõhku panema eraklientide teenindamisele,? kommenteeris Floorini juht Arvi Mägin. ?Seni pole jaekaubandus olnud meile esmase tähtsusega. Ütleme nii, et meil oli lao juures avatud kauplus. Aga üha enam erakliente hakkas meie poolt pakutava vastu huvi tundma ja me näeme selles valdkonnas uusi võimalusi.?
Mägin ütles, et Auma Expo on alati rõhutanud lahenduste müüki. ?Panime tähele, et ligi 80% kauplust külastanud eraklientidest sooritasid ka ostu ning väga paljud väitsid, et tulid sõbra soovitusel,? lisas ta. ?See julgustaski Narvas ja Tartus uusi kauplusi avama.?
Floorin on alustanud sobivate lisamüügipindade otsimisega Tallinnas. Uusi kauplusi võib tulla teisteski Eesti linnades.
Eesti kapitalile kuuluv Auma Expo loodi 1993. aastal kui põrandamaterjalide projektimüügifirma. Koos Põrandamaailmaga on ettevõttest tänaseks saanud suurim põrandamaterjalide müüja Eestis, kes esindab ülemaailmselt tuntud kaubamärke nagu Forbo, Marmoleum, Novilon, Polyflor, Desso, Wissenbach, Duuri jt.