Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
McDonald's lubab edaspidi teavitada kliente müüdava toiteväärtusest
Täna alustas McDonald?s innovaatilist pakendiprogrammi, mille tulemusena hakkab enamikel McDonald?si toodetel paiknema info koostisainete toiteväärtuste kohta.
McDonald?si juhatuse esimehe Jim Skinneri sõnul võimaldab uus programm anda klientidele rohkem informatsiooni toidu kvaliteedi ning selle toiteväärtuse kohta. ?Lihtsas vormis edastatud tooteinfo lihtsustab erinevate toodete vahel valikut ning annab parema ülevaate erinevatest menüüdest,? teatas Skinner pressiteates.
McDonald?s lansseerib uue pakendiprogrammi 2006. aasta esimeses pooles Euroopa, Aasia, Ladina-Ameerika ja USA restoranides. Järgmise aasta lõpuks plaanib McDonald?s anda innovaatilises vormis tooteinfot rohkem kui 20 000 restoranis. Uue pakendisüsteemi debüüt on McDonalds?i restoranides 2006. aasta veebruaris Torino olümpiamängude ajal.
Tallinnas Sõpruse kinos jookseb parasjagu mitmeid filmiauhindu võitnud dokumentaalfilm sellest, kuidas halveneb inimese tervis ja suureneb kehakaal, kui kuu aega sööb ainult McDonald"si menüüs olevaid toitusid.