• OMX Baltic−0,25%292,38
  • OMX Riga−0,21%912,55
  • OMX Tallinn−0,26%1 901,09
  • OMX Vilnius−0,05%1 261,23
  • S&P 5000,00%6 735,13
  • DOW 300,00%46 706,58
  • Nasdaq 1,37%22 990,54
  • FTSE 1000,31%9 432,91
  • Nikkei 2250,27%49 316,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,39
  • OMX Baltic−0,25%292,38
  • OMX Riga−0,21%912,55
  • OMX Tallinn−0,26%1 901,09
  • OMX Vilnius−0,05%1 261,23
  • S&P 5000,00%6 735,13
  • DOW 300,00%46 706,58
  • Nasdaq 1,37%22 990,54
  • FTSE 1000,31%9 432,91
  • Nikkei 2250,27%49 316,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,39
  • 26.10.05, 08:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: Saaremaa bussikonkurss kukkus läbi

Eile otsustas Saare maavalitsus tagasi lükata kõigi kolme osaleja pakkumise, sest küsitud dotatsioonisumma oli suurem riigi pakutavast.
Saare maavalitsuse majandusosakonna peaspetsialist Marek Raud ütles, et riigihanke konkursile Saare maakonna bussiliinivedude teenindamiseks 1. märtsist 2006 kuni 1. märtsini 2011 esitasid pakkumise linnaliinide liinigrupile Atko Gruppi kuuluv AS Harjumaa Liinid, AS Sarbuss ja Go Grouppi kuuluv AS Neomobile, dotatsioonitaotlused ühe kilomeetri kohta olid 6,27 kroonist 12,50 kroonini, kirjutab Eesti Päevaleht.
Maakonnaliine soovisid teenindama hakata lisaks seni reisijaid vedanud AS Neomobilele ka Harjumaa Liinid, kelle dotatsioonitaotlused olid 5,81 ja 4,97 krooni.
Kuigi maakondlik komisjon otsustas kõik pakkujad kvalifitseerida, otsustati eile välja kuulutada uus konkurss, et leida ka väiksemat dotatsiooni küsivaid vedajaid. Raua sõnul jääb järgmisel aastal riigi eraldatav tõenäoline dotatsioonisumma üheksa-kümne miljoni krooni piiresse.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Sarbussi juhatuse liige Kalle Tuisk ütles, et nemad kandideerisid vaid linnaliinide teenindajaks, sest maakonnaliinide jaoks ei jätkuvat busse. ?Tegime panuse uutele, alla viie aasta vanustele bussidele, mistõttu küsitav dotatsioonumber sai ka suur,? selgitas ta.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele