Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Liviko tuli veiniturule Nautimuse kaubamärgiga
Liviko alustas veinide importi ja valis selleks 1200-1300 veini hulgast välja parimad, et koondada need Nautimuse kvaliteedimärgi alla.
Liviko müügidirektori Ragnar Kitse sõnul tingis Nautimuse märgi loomise väga tihe konkurents veiniturul. Poeriiulitel on valik tohutu ning kvaliteetse veini leidmine äärmiselt keeruline, lisas ta.
Nautimuse veinivalikusse kuulub edaspidi pidevalt 40–50 veini umbes 10 riigist.
'Meie eesmärk Nautimuse märki välja töötades oli teha inimeste elu lihtsamaks ja olla abiks veini valimisel. Nautimuse märgi saavad veinid, mida on aidanud paljude teiste seast valida tuntud Eesti veinitundjad,' rääkis Kits.
Eesti veiniturul müüakse üle 6000 erineva veini, mida võib liigitada piirkonna, marjasordi, hinna ja paljude teiste näitajate alusel. Näiteks supermarketites müüakse kuni 1200 erinevat nimetust veini ning maaletoojaid on 50 ringis.
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.