Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
"Kuldmuna" reklaamikonkursile saab oma töid saata veebruari keskpaigani.
"Kuldmuna" eesmärk on välja selgitada Eesti reklaamitegijate poolt eelmisel kalendriaastal avaldatud parimad reklaamid.
Osalemistasu on 450 krooni (pluss käibemaks). See summa tuleb välja käia iga konkursile esitatud üksiku töö või seeriana esitatud tööde osade eest. Kampaania kategoorias maksab osalemistasu 1350 krooni, pluss käibemaks.
Konkursi tulemused tehakse teatavaks 2. märtsil Tartus Vanemuise kontserdisaalis toimuval galaõhtul. Žürii tööd juhib reklaamibüroo Zavod juht Marek Reinaas. Reklaamiagentuuri Ecwador tegevjuhi Heily Aaviku sõnul võetakse esimest korda "Kuldmuna" ajaloos vastu töid uues kategoorias "Kampaaniad". ""Munemisele" läheb ka parima valimiskampaania ja parima sotsiaalkampaania eriauhind," lisas ta.
Sügistalvine hooaeg on käes ja sellega seoses kuulutame taas välja valdkondade ja maakondade TOP-id, kus tunnustatakse Eesti ettevõtluse tublimaid tegijaid. TOPides osalemine annab ettevõttele võimaluse näidata oma majandustulemuste tugevust ja olla nähtav laiemale publikule.