Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Hansapank tegi aasta turundusteo

    "See oli meile üllatus, kuna sellele kampaaniale on olnud negatiivset vastukaja," tunnistas Hansapanga noortepanganduse osakonna turundusjuht Liis Korts. "Tegime seda südamest ja kui spetsialistid valivad selle parimaks, siis on see eriti suur tunnustus."
    Liis Kortsu sõnul näeb tavatarbija vaid killukesi, nemad aga tervikut. Heameel, et oleme saanud terviku ellu viia ja seda ka edasi arendada saame, sõnas ta.
    "Õppisime klienti tõsiselt tundma ja püüdsime teha ausalt ja avatult, just nii nagu noor asjadest räägib," rääkis Korts. "Eristusime sellega, et tavaliselt pangad nii ei tee, valisime täiesti uue tee. See polnud muidugi eristumine eristumise pärast, vaid just noortele lähedale minemiseks. Teaser-kampaaniaga sai loodud tugev emotsioon, mis on pannud just noori NPNKd armastama ja selle poole liikuma."
    Kortsu sõnul on oluline, et mitte ainult kommunikatsioon, vaid ka kogu toode on kujundatud noortele. Nemad tahavad kohe kasu, nende päralt on virtuaalne maailm, oleme just neile kogu aeg olemas, sihtgrupi mittekuuluvad inimesed ilmselt pole seda kampaaniat pärast lansseerimist näinudki, sõnas Korts.
    Hansapanga noortepanga NPNK lansseerimine oli žürii üksmeelne valik, ütles "Aasta Turundusteo" peakorraldaja Hando Sinisalu. Kampaania oli edukas kõigis kolmes hindamiskategoorias - loovstrateegia, meediastrateegia ja tulemuslikkus. Kampaania väljapaistvust näitas ka see, et ta võitis ka mitu Kuldmuna, Hansapank sai ka aasta kliendi auhinna. NPNK loovlahendus ja teostus olid agentuurilt Tank ning meedia teostus agentuurilt Media House.
    Eesti Päevalehe kampaania "Raamatud on jälle moes" pälvis konverentsil osalenud enam kui neljasajast turundusspetsialistist koosnenud publiku auhinna. Kui tavaliselt on turunduskampaaniad kulu, siis sedapuhku oli kampaania kasumlik ka eraldi äriprojektina, märkis Sinisalu.
    EPLi turundusjuht Tarvo Ulejev leidis, et nende kampaania erines Eesti traditsioonilistest ajalehtede tegudest sellepoolest, et kui enamasti proovitakse midagi lugejate-tellijate vahel välja loosida, siis nemad küsisid hoopis lugejalt-tellijalt raha juurde.
    "Arvestades ettevõtte suurust ja selle projekti riski, arvan, et raamatukampaania oli julge samm. Paljud ei julgeks seda teha, eriti kui on teada, et 1/5 firma käibest läheb ühe projekti jaoks," tõdes Ulejev.
    EPLi kampaania meediakajastus polnud eriti lai, kuid seda peab Ulejev nende spetsiifikaks. Kauplustes oleks võinud küll teha veidi laiemat reklaami, kuid see oleks tähendanud ju ka lisakulu. "Projekt on veel poole peal ja vara hõisata, kuid arvan, et kampaania mõjutas väga Eesti Päevalehe mainet," märkis Ulejev.
    Best-Marketingi seitsmendat korda korraldatud turundusteo konkurss toimus esmakordselt vastavalt rahvusvahelistele EFFIE standarditele.
    "Kuigi Eestis ei mõõdeta turunduse efektiivsust veel nii põhjalikult kui näiteks Inglismaal, on siiski selgelt näha, et Eesti turundajate töö tase on jõudnud maailmatasemele," kommenteeris "Aasta Turundusteo" peakorraldaja Hando Sinisalu.
    Hindamiskriteeriumideks olid 1/3 osas loovstrateegia, 1/3 osas meediastrateegia ja 1/3 osas tulemuslikkus. Konkurss toimus kahes voor - esimeses voorus osales 18 turundustegu.
    Ekspertžüriisse kuulusid Ranno Pajuri, Margo Veskimägi, Agne Vilt, Mihkel Reinsalu, Jüri Kaljundi, Rein Iida ja Alar Pink.
  • Hetkel kuum
Ain Kivisaar: kolm soovitust uuele linnavõimule
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Bigbanki laenuportfell tegi rekordi
Bigbank avaldas 2024 aasta esimese kvartali tulemused, mille kohaselt brutolaenuportfell tõusis rekordilise 1,74 miljardi euroni, kasvades kvartaliga 86 miljoni euro võrra ehk 5% ja aastaga 325 miljoni euro võrra ehk 23%.
Bigbank avaldas 2024 aasta esimese kvartali tulemused, mille kohaselt brutolaenuportfell tõusis rekordilise 1,74 miljardi euroni, kasvades kvartaliga 86 miljoni euro võrra ehk 5% ja aastaga 325 miljoni euro võrra ehk 23%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Uus tehnoloogia hirmutab? Madalal rippuvad digiõunad toovad kiire võidu
Madalal rippuvaid õunu tasub noppida äriprotsesse ümber korraldades, selgitab saates “Juhtimisaudit” digimuutuste juht Kaarel Allikmäe. Alati pole efekti saavutamiseks vaja IT-arhitektuuri lisada uusi keerukaid tehnoloogiaid.
Madalal rippuvaid õunu tasub noppida äriprotsesse ümber korraldades, selgitab saates “Juhtimisaudit” digimuutuste juht Kaarel Allikmäe. Alati pole efekti saavutamiseks vaja IT-arhitektuuri lisada uusi keerukaid tehnoloogiaid.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Raport Ukrainast: nädal on olnud pingeline
Möödunud nädal Ukrainas on olnud pingeline, kuna mingil hetkel kasvas Vene vägede rünnakute arv Ukrainas 100 rünnakuni päevas, selgub kaitseväe raportist.
Möödunud nädal Ukrainas on olnud pingeline, kuna mingil hetkel kasvas Vene vägede rünnakute arv Ukrainas 100 rünnakuni päevas, selgub kaitseväe raportist.
Oodatud tõusu eelõhtu: kinnisvaraturg lükkas täiskäigu sisse
Kinnisvaraarendajatele paistab olevat saabunud pärituul: mitu ettevõtet on teatanud uute projektidega alustamisest, sest ehitusturg soosib varakult startijat ning turg on tasapisi välja rabelemas kõrgest euriborist.
Kinnisvaraarendajatele paistab olevat saabunud pärituul: mitu ettevõtet on teatanud uute projektidega alustamisest, sest ehitusturg soosib varakult startijat ning turg on tasapisi välja rabelemas kõrgest euriborist.