• OMX Baltic−0,29%301,41
  • OMX Riga0,11%894,38
  • OMX Tallinn−0,09%2 067,57
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,72
  • S&P 5000,00%6 204,95
  • DOW 300,00%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,29%8 735,71
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,65
  • OMX Baltic−0,29%301,41
  • OMX Riga0,11%894,38
  • OMX Tallinn−0,09%2 067,57
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,72
  • S&P 5000,00%6 204,95
  • DOW 300,00%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,29%8 735,71
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,65
  • 12.04.06, 15:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

A. Le Coq Tartu Õlletehase kvartalikäive kasvas 14%

A. Le Coq Tartu Õlletehase kogumüük oli 2006. aasta I kvartalis 25 miljonit liitrit, kasvades 2005. aastaga võrreldes 14%, teatas ettevõte.
Eksport moodustas ettevõtte kogumüügist 3,8 miljonit liitrit.
A. Le Coq’i juht Tarmo Noop ütles tulemusi kommenteerides, et sisemaa müügis näitavad tugevat tõusutrendi mahla- ja spordijoogid, vesi ning kvaliteetmahlad.
I kvartalis tegid A. Le Coq’i tootevalikus suurima müügikasvu mahla- ja spordijoogid (kasv +30%), vesi (+18%) ja mahlad (+15%).

Artikkel jätkub pärast reklaami

'Mahla ja mahlajookide tarbimine on kasvanud karastusjookide kasvutempost isegi kiiremini,' ütles Noop ning lisas, et see on selge märk Eesti tarbijate teadlikkusest ning tervislike toodete eelistamisest. Noop tõi näiteks, et käesoleva aasta märtsis ületas Aura kvaliteetmahlade ühe kuu müügimaht esmakordselt Eesti mahlaturu ajaloos 1 miljoni liitri piiri, mis on mullusega võrreldes 15% parem tulemus.
'Turuedu on toonud ühelt poolt uute tervislike toodete lisandumine (astelpaju-õuna mahl) ning teisalt pikaleveninud talv, mis on üles lükanud klassikaliste C-vitamiini rikaste mahlade müüginumbrid,' lausus Noop.
A. Le Coq on 36% turuosaga Eesti mahlaturu liider.
Vee- ning spordijookide müüki kommenteerides ütles Noop, et müügitulemuste põhjal teevad võidukäiku maitsete ning lisaväärtusega tooted. A. Le Coq’i spordijookide müük oli käesoleva aasta I kvartalis ca 500 000 liitrit, spordijookide turust kuulub ettevõttele ligi 85%, turuosa kasvule aitas tugevalt kaasa uue spordijoogi Arctic Slim Line turuletoomine käesoleva aasta veebruaris.
A. Le Coq’i õllede müük suurenes esimese kolme kuuga 9%, ettevõtte turuosa on kasvanud Eesti õlleturul mulluse perioodiga võrreldes 2,6 protsenti, suurenedes 35,6%-lt 38,3 protsendile. Tarmo Noobi hinnangul on tugeva kasvu taga A. Le Coq English Ale edukas turuletoomine ning A. Le Coq Premiumi osatähtsuse kasv võrreldes eelmise aastaga.
Lahjade alkohoolsete jookide müügis tegi I kvartali tulemuste põhjal suurima müügikasvu long-dringid (kasv 45%) ning siidrid (kasv 35%), mõlemas segmendis on ettevõtte Eestis turuliider.
Eksport moodustas A. Le Coq’i müügist 3,8 miljonit liitrit, millest suurim osakaal on õllel ja mahladel ning mahlajookidel. Ettevõtte peamised eksportturud on Läti, Leedu, Rootsi, Saksamaa, Norra ja Taani.
A. Le Coq Tartu Õlletehase sortimendis on 9 tootegruppi, olulisemateks brandideks A. Le Coq, Aura ja Limpa Limonaad.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 17 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele