Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Golden Hammeril võistelnud tööde tase võinuks olla kõrgem

    Reklaamiagentuuri DDB Eesti loovjuht Meelis Mikker lausub, et meediakategooria tööde tase oli küllaltki ebaühtlane. Žürii hinnangul oli üldiselt piirdutud üsna traditsiooniliste meedialahendustega. Enam oleks võinud kasutada tänapäeva tehnoloogiaid ja interaktiivsust erinevates keskkondades.
    Mikkeri oleks tahtnud näha olukorda, kus lõppvoorus saanuks valida paljude võrdsete vahel. Sellist juhtumit ei esinenud aga üldse.
    "Meedia tööde puhul on vormistus ülitähtis. Paljud osalejad ei olnud suutnud oma kampaanias olulist välja tuua," nendib Mikker. See on aga kivi ka korraldajate kapsaaeda, kes pole suutnud selgeid nõudeid kehtestada.
    Mikker räägib, et kindlasti soovitaks ta osalejail edaspidi töid esitada filmi või animeeritud slaidi-show'ga. Nii vormistatud tööde esitus oli enamasti arusaadavam ja haaratavam.
    Kuldsete Haamrite otsused tulid žüriil üldiselt kergelt. Küll aga oli palju vaidlusi hõbehaamri teemadel. "Arvan et viis meediakategoorias välja antud Kuldhaamrit olid seda väärt. Kulla võitnud tööde puhul oli värske lähenemine peaaegu alati see, mis võidu kindlustas," möönab Mikker.
    Et näiteks interaktiivse meedia kategoorias oli tase üllatavalt keskpärane, võib tema arvates näha sellest, et välja jagati kõigest kolm Kuldset Haamrit.
    21.-22. septembrini Lätis peetud Golden Hammeril võitis meediaagentuuridest Kuldhaamri OMD Eesti. Hõbehaamritega naasid DDB Eesti, Brilliant, Division McCann-Erickson, LOOVVOOL, Lowe Age, Royal Service, Taevas Ogilvy ja Tank Grupp.
    OMD Eesti pälvis Kuldhaamri parima telekasutuse eest. Võidu tõi Briti agentuuri Fallon tehtud Sony Bravia reklaami muusika originaalne kasutamine Kanal 2 saadete tutvustamisel.
    Eesti agentuuridest enim, kolm Hõbehaamrit, võitis Brilliant: parima meediakasutuse ja reklaamikampaania kategoorias Eesti Postile loodud Minu Margi lansseerimiskampaania ning internetilehekülgede kategoorias Põhjala noortele riiki tutvustava internetilehekülje eest.
    Golden Hammeril osales sel aastal rekordarv töid. 16 riigi agentuurid esitasid kokku 961 tööd.
    Väikelaenu reklaamklipi edu võtmesõnadeks võiksid olla huvitav idee, positiivne huumor, hea näitlejatöö ja filmimine ning elulised situatsioonid.
    Klippide loovidee tuli agentuurilt DDB Eesti, ülesandepüstitus aga pangalt. Läheülesanne oli näidata erinevate nurkade alt väikelaenu kasutamise võimalusi, et tuleks välja mõte - Hansapanga väikelaen sobib kõige paremini paljude plaanide kiiremaks ja lihtsamaks rahastamiseks.
    DDBga oleme väikelaenu raames koostööd teinud juba alates eelmise aastast. Senise partnerlusega oleme väga rahul ning see on ka põhjus, miks valisime sellegi projekti teostamiseks just DDB.
    Kampaaniat hindan kindlasti edukaks. Arvan, et peale müüginumbrite suurenemise aitasid Hansapanga väikelaenule positiivse kuvandi loomisele kaasa teleklipid.
    Hea toote tegemiseks on vaja head meeskonda, kes loob kvaliteetse ja toimiva lahenduse.
    Minu Margi puhul töötas kõik. Ellu viidi ka need mõtted, mille puhul on suurte kampaaniate korral kerge käega lüüa. Vähemoluline ei ole ka, et kinni peeti seatud tähtaegadest ja omavahel tehti väga head koostööd.
    Isekujundatava postmargiga tuli esmakordselt turule Soome Post 2003. aasta kevadel. Eesti alustas Soomes ja seejärel mitmes teiseski riigis järeleproovitud teenuse arendamisega 2005. aasta talvel. Oma toote loomisel arvestasime ka Eesti Posti töötajate häid ideid ja agentuuri ettepanekuid.
    Brilliant on Eesti Posti partner olnud 2006. aasta algusest. Et hea tulemus saab sündida vaid võrdväärses koostöös ja diskussioonis, kus pooled aktsepteerivad ja kuulavad üksteist ning partnerluses Brilliantiga on kõik see olemas olnud, valisime ka Minu Margi kampaanias abiks nemad.
    Meediapartneriteks olid veel Initiative/Via ja JCDecaux, kuid kogu PRi korraldas Eesti Post.
    Kampaania kulud jäid alla miljoni krooni. Kampaaniat võib edukaks pidada mitme näitaja põhjal. Esiteks suur meediakajastus, pelgalt toote väljatulemise nädalal leidis see kajastamist ligi 60 korral. Teiseks - 2006. aastaks püstitatud müügiplaan on juba täitunud. Ka on tagasiside klientidelt olnud väga positiivne.
  • Hetkel kuum
Andrus Hiiepuu: kustkohast tulevad ja kuhu kaovad eesmärgid?
Ettevõtte üldiste sihtide seadmise kõrval kiputakse ära unustama, et absoluutselt iga inimese panus organisatsioonis peab olema samuti eesmärgistatud, kirjutab Elisa Eesti tegevjuht Andrus Hiiepuu.
Ettevõtte üldiste sihtide seadmise kõrval kiputakse ära unustama, et absoluutselt iga inimese panus organisatsioonis peab olema samuti eesmärgistatud, kirjutab Elisa Eesti tegevjuht Andrus Hiiepuu.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Graafikud: võrdle, kuidas sinu maakonnas ärid hakkama saavad
Kogu Eesti tundis 2023. aastal, kuidas majanduslikult keeruline aeg tegi oma töö. Ettevõtete koondamiste ja pankrottide tagajärjel vähenes töökohtade arv ja suurenes töötute hulk. Kuigi palgakasv jätkus, oli see hulga väiksem kui aasta varem. Vaatluse alla võtsime sel korral kaks maakonda, mis jäävad Harjumaalt ja Tallinnast vaadates Eesti teise otsa: Valgamaa ja Võrumaa. Need naabermaakonnad külgnevad Läti­ piiriga, mis võiks anda vähemalt geograafilise eelise ekspordiks.
Kogu Eesti tundis 2023. aastal, kuidas majanduslikult keeruline aeg tegi oma töö. Ettevõtete koondamiste ja pankrottide tagajärjel vähenes töökohtade arv ja suurenes töötute hulk. Kuigi palgakasv jätkus, oli see hulga väiksem kui aasta varem. Vaatluse alla võtsime sel korral kaks maakonda, mis jäävad Harjumaalt ja Tallinnast vaadates Eesti teise otsa: Valgamaa ja Võrumaa. Need naabermaakonnad külgnevad Läti­ piiriga, mis võiks anda vähemalt geograafilise eelise ekspordiks.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
LHV tippjuht lahkub ametist
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Volkswagen Golf 50: kuidas Põrnika järeltulijast kujunes hea auto mõõdupuu
Märtsi lõpus möödus pool sajandit päevast, mil algas Volkswagen Golfi tootmine. Ikoonilise Põrnika järeltulijast sai ettevõtte jaoks veelgi olulisem mudel.
Märtsi lõpus möödus pool sajandit päevast, mil algas Volkswagen Golfi tootmine. Ikoonilise Põrnika järeltulijast sai ettevõtte jaoks veelgi olulisem mudel.
Eelarvenõukogu: riigivõlg kasvab kiirelt
Eelarvepuudujääk ulatub järgmistel aastatel koguni 5%ni SKPst ja riigivõlg jätkab kiiret kasvu. Selline eelarvepoliitika seaks ohtu Eesti majanduse stabiilse arengu ega vastaks eelarvereeglitele, selgub pressiteatest.
Eelarvepuudujääk ulatub järgmistel aastatel koguni 5%ni SKPst ja riigivõlg jätkab kiiret kasvu. Selline eelarvepoliitika seaks ohtu Eesti majanduse stabiilse arengu ega vastaks eelarvereeglitele, selgub pressiteatest.
Everaus rajab Rae valda uue elukvartali
Everaus Kinnisvara rajab Rae vallas asuvasse Järvekülla uue elamukvartali, alustades ehitusega suvel.
Everaus Kinnisvara rajab Rae vallas asuvasse Järvekülla uue elamukvartali, alustades ehitusega suvel.