• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Golden Hammeril võistelnud tööde tase võinuks olla kõrgem

    Reklaamiagentuuri DDB Eesti loovjuht Meelis Mikker lausub, et meediakategooria tööde tase oli küllaltki ebaühtlane. Žürii hinnangul oli üldiselt piirdutud üsna traditsiooniliste meedialahendustega. Enam oleks võinud kasutada tänapäeva tehnoloogiaid ja interaktiivsust erinevates keskkondades.
    Mikkeri oleks tahtnud näha olukorda, kus lõppvoorus saanuks valida paljude võrdsete vahel. Sellist juhtumit ei esinenud aga üldse.
    "Meedia tööde puhul on vormistus ülitähtis. Paljud osalejad ei olnud suutnud oma kampaanias olulist välja tuua," nendib Mikker. See on aga kivi ka korraldajate kapsaaeda, kes pole suutnud selgeid nõudeid kehtestada.
    Mikker räägib, et kindlasti soovitaks ta osalejail edaspidi töid esitada filmi või animeeritud slaidi-show'ga. Nii vormistatud tööde esitus oli enamasti arusaadavam ja haaratavam.
    Kuldsete Haamrite otsused tulid žüriil üldiselt kergelt. Küll aga oli palju vaidlusi hõbehaamri teemadel. "Arvan et viis meediakategoorias välja antud Kuldhaamrit olid seda väärt. Kulla võitnud tööde puhul oli värske lähenemine peaaegu alati see, mis võidu kindlustas," möönab Mikker.
    Et näiteks interaktiivse meedia kategoorias oli tase üllatavalt keskpärane, võib tema arvates näha sellest, et välja jagati kõigest kolm Kuldset Haamrit.
    21.-22. septembrini Lätis peetud Golden Hammeril võitis meediaagentuuridest Kuldhaamri OMD Eesti. Hõbehaamritega naasid DDB Eesti, Brilliant, Division McCann-Erickson, LOOVVOOL, Lowe Age, Royal Service, Taevas Ogilvy ja Tank Grupp.
    OMD Eesti pälvis Kuldhaamri parima telekasutuse eest. Võidu tõi Briti agentuuri Fallon tehtud Sony Bravia reklaami muusika originaalne kasutamine Kanal 2 saadete tutvustamisel.
    Eesti agentuuridest enim, kolm Hõbehaamrit, võitis Brilliant: parima meediakasutuse ja reklaamikampaania kategoorias Eesti Postile loodud Minu Margi lansseerimiskampaania ning internetilehekülgede kategoorias Põhjala noortele riiki tutvustava internetilehekülje eest.
    Golden Hammeril osales sel aastal rekordarv töid. 16 riigi agentuurid esitasid kokku 961 tööd.
    Väikelaenu reklaamklipi edu võtmesõnadeks võiksid olla huvitav idee, positiivne huumor, hea näitlejatöö ja filmimine ning elulised situatsioonid.
    Klippide loovidee tuli agentuurilt DDB Eesti, ülesandepüstitus aga pangalt. Läheülesanne oli näidata erinevate nurkade alt väikelaenu kasutamise võimalusi, et tuleks välja mõte - Hansapanga väikelaen sobib kõige paremini paljude plaanide kiiremaks ja lihtsamaks rahastamiseks.
    DDBga oleme väikelaenu raames koostööd teinud juba alates eelmise aastast. Senise partnerlusega oleme väga rahul ning see on ka põhjus, miks valisime sellegi projekti teostamiseks just DDB.
    Kampaaniat hindan kindlasti edukaks. Arvan, et peale müüginumbrite suurenemise aitasid Hansapanga väikelaenule positiivse kuvandi loomisele kaasa teleklipid.
    Hea toote tegemiseks on vaja head meeskonda, kes loob kvaliteetse ja toimiva lahenduse.
    Minu Margi puhul töötas kõik. Ellu viidi ka need mõtted, mille puhul on suurte kampaaniate korral kerge käega lüüa. Vähemoluline ei ole ka, et kinni peeti seatud tähtaegadest ja omavahel tehti väga head koostööd.
    Isekujundatava postmargiga tuli esmakordselt turule Soome Post 2003. aasta kevadel. Eesti alustas Soomes ja seejärel mitmes teiseski riigis järeleproovitud teenuse arendamisega 2005. aasta talvel. Oma toote loomisel arvestasime ka Eesti Posti töötajate häid ideid ja agentuuri ettepanekuid.
    Brilliant on Eesti Posti partner olnud 2006. aasta algusest. Et hea tulemus saab sündida vaid võrdväärses koostöös ja diskussioonis, kus pooled aktsepteerivad ja kuulavad üksteist ning partnerluses Brilliantiga on kõik see olemas olnud, valisime ka Minu Margi kampaanias abiks nemad.
    Meediapartneriteks olid veel Initiative/Via ja JCDecaux, kuid kogu PRi korraldas Eesti Post.
    Kampaania kulud jäid alla miljoni krooni. Kampaaniat võib edukaks pidada mitme näitaja põhjal. Esiteks suur meediakajastus, pelgalt toote väljatulemise nädalal leidis see kajastamist ligi 60 korral. Teiseks - 2006. aastaks püstitatud müügiplaan on juba täitunud. Ka on tagasiside klientidelt olnud väga positiivne.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Marili Niits: mida teha, et suvepuhkuste periood ei võtaks rohkem energiat, kui vastu annab?
Suvine töökorraldus peaks pöörama tähelepanu asendusülesannete õiglasele ja realistlikule jaotusele, et puhkusele suunduv töötaja saaks olla kindel, et kõik vajalik saab ka tema äraolekul tehtud, kirjutab
Suvine töökorraldus peaks pöörama tähelepanu asendusülesannete õiglasele ja realistlikule jaotusele, et puhkusele suunduv töötaja saaks olla kindel, et kõik vajalik saab ka tema äraolekul tehtud, kirjutab
Metallid kukkusid halvimasse kvartalisse pärast eelmist finantskriisi
Tööstusmetallide alamindeks on teises kvartalis langenud 26%, mis on suurima langus alates 2008. aasta lõpust. Langusele pöördusid metallid pärast Föderaalreservi 0,75protsendipunktist intressimäära tõstmist.
Tööstusmetallide alamindeks on teises kvartalis langenud 26%, mis on suurima langus alates 2008. aasta lõpust. Langusele pöördusid metallid pärast Föderaalreservi 0,75protsendipunktist intressimäära tõstmist.
Baltika juht lahkub ametist
Baltika juhatuse esimees Flavio Perini lahkub poolte kokkuleppel ametist, uueks juhiks saab senine juhatuse liige Brigitta Kippak.
Baltika juhatuse esimees Flavio Perini lahkub poolte kokkuleppel ametist, uueks juhiks saab senine juhatuse liige Brigitta Kippak.
Soome tarbijate usk tulevikku varises kokku
Kui tänavu peaks Soome reisijate häälekat vestlust Tallinna tänavatel väheks jääma, siis pole imestada midagi: tarbijate nii nõrka kindlust majandusolukorra suhtes sealne statistika ei mäletagi.
Kui tänavu peaks Soome reisijate häälekat vestlust Tallinna tänavatel väheks jääma, siis pole imestada midagi: tarbijate nii nõrka kindlust majandusolukorra suhtes sealne statistika ei mäletagi.
Venemaa ja Valgevene kaupade impordi täielik lõpetamine mõjutaks enim logistika-, metalli- ja puidusektorit
Venemaa ja Valgevene kaupade impordi täielik lõpetamine mõjutaks enim Eesti logistika-, metalli- ja puidusektorit, kus teistest riikidest pärit asenduskaubad on enam kui veerandi võrra kallimad, selgub Arenguseire Keskuse lühiraportist.
Venemaa ja Valgevene kaupade impordi täielik lõpetamine mõjutaks enim Eesti logistika-, metalli- ja puidusektorit, kus teistest riikidest pärit asenduskaubad on enam kui veerandi võrra kallimad, selgub Arenguseire Keskuse lühiraportist.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.