• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,3%6 216,36
  • DOW 30−0,09%44 454,18
  • Nasdaq 0,74%20 352,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,3%6 216,36
  • DOW 30−0,09%44 454,18
  • Nasdaq 0,74%20 352,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • 16.10.06, 18:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinkile Silja Line'i müünud Sea Containers on pankrotis

Sea Containers, kellelt Tallink ostis Silja Line`i, teatas täna oma pankrotist.
The Independent kirjutas, et reisijate- ja kaubaveoga tegelev Sea Containers teatas, et ei suuda maksta 115 miljoni dollari (1,4 miljardit krooni) suurust obligatsiooni. Selle tagastustähtaeg oli eile.
Ettevõtte võlad ulatuvad 650 miljoni dollarini (8,1 miljardit krooni). Sea Containers on pärast New Yorgi väärtpaberibörsil tegevuse lõpetamist tegelenud ümberstruktureerimisprotsessidega. Tänane käik annab ettevõttele õigusliku kaitse võlausaldajate ees ja annab aega ümberkorraldusteks.
Grupi tegevdirektor Bob Mackenzie ütles, et nende otsuse peamiseks põhjuseks oli leida kaitset mõne võlausaldaja ees, kes võib üksinda tegutseda Sea Conteiersi ja enamuse võlausaldajate huvide vastu. "Me jätkame oma äristrateegiat ja meie peamised äriüksused tegutsevad tavapärasel viisil edasi," ütles Mackenzie.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Sea Containers keskendub peamiselt reisjate ja kaubaveole. Märtsis loobus Sea Containers parvlaevade ärist.
Sea Containers opereerib kaht Helsingi ja Tallinna vahel sõitvat SuperSeaCat kiirlaeva, mis jäeti Tallinki müügitehingust välja.
Tallink ostis Sea Containersilt Silja Line'i eelmisel aastal. Viimase kahjum oli 1,6 miljardit Eesti krooni. Suure ühekordse kahjumi andis laevade väärtuse alandamine 1,09 miljardi krooni võrra, mida nõudsid Silja Line'i omanikult Sea Containersilt audiitorid.
Tallink Grupp jõudis Sea Containers Ltd-ga kokkuleppele Silja Oy Ab aktsiate omandamises 450 miljoni euro (7 mld krooni) ja 5 miljoni Tallinki aktsia eest.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 12 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele