• OMX Baltic−0,27%292,96
  • OMX Riga−0,6%910,57
  • OMX Tallinn−0,1%1 962,32
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,74
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,08%9 215,98
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,68
  • OMX Baltic−0,27%292,96
  • OMX Riga−0,6%910,57
  • OMX Tallinn−0,1%1 962,32
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,74
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,08%9 215,98
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,68
  • 08.11.06, 16:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Google asub müüma lehereklaami

Internetigigant Google on alustamas reklaamimüüki traditsioonilistesse ajalehtdesse, teatab Yahoo!.
Projektis osalevad New York Times, Washington Post ja veel 50 USA suuremat ajalehte. See on esimene kord, kui suur internetifirma trükimeediaga sellist koostööd teeb. Üldlevinud arvamuse järgi on just Googli teeneks see, et ajalehtede reklaamitulud pole enam need, mis vanadel headel aegadel.
Lehekirjastajad näevad Google pakkumises päästerõngast langustrendi murdmiseks. Google motivatsiooniks võib aga pidada ambitsiooni saavutada mõjuvõimas positsioon ka tavalises meedias.
Eesti ajalehtedele pole Google sellist võimalust veel pakkunud ja seda pole teinud ka suurim kodumaine otsingumootor Neti.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele