• OMX Baltic0,11%320,29
  • OMX Riga0,06%971,12
  • OMX Tallinn−0,07%2 232,92
  • OMX Vilnius0,42%1 513,35
  • S&P 5000,66%7 773,95
  • DOW 300,18%51 267,9
  • Nasdaq 1,05%27 477,31
  • FTSE 1000,34%10 497,94
  • Nikkei 2250,27%70 132,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%95,23
  • OMX Baltic0,11%320,29
  • OMX Riga0,06%971,12
  • OMX Tallinn−0,07%2 232,92
  • OMX Vilnius0,42%1 513,35
  • S&P 5000,66%7 773,95
  • DOW 300,18%51 267,9
  • Nasdaq 1,05%27 477,31
  • FTSE 1000,34%10 497,94
  • Nikkei 2250,27%70 132,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%95,23
Rahandusministeeriumis on valminud eelnõu, mis võimaldab ettevõtjatele soodustust, kuna importimisel ei pea käibemaksu enam riigile tasuma. vaid saab teha arvestuse käibedeklaratsioonis (KAD).
Eelnõu kohaselt tuleb soodustuse saamiseks täita rida tingimusi. Näiteks peab ettevõte olema 12 kuud käibemaksukohustuslaseks registreeritud, eelneva aasta jooksul tuleb esitada deklaratsioone elektrooniliselt. Nullmääraga maksustatav käive peab moodustama vähemalt poole kogukäibest, eelneva aasta jooksul ei tohi olla maksuvõlga. Eesti turule tootvad ettevõtted saavad maksusoodustust kasutada ainult põhivara impordil.
Mõned eelnõus sätestatud tingimused ei ole minu hinnangul põhjendatud. Näiteks nõue, et deklaratsioone tuleb elektrooniliselt esitada terve eelneva aasta jooksul või et ettevõtte käibest üle poole peab olema nullmääraga maksustatav.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele