• OMX Baltic0,02%308,02
  • OMX Riga−0,06%893,27
  • OMX Tallinn−0,11%2 090,07
  • OMX Vilnius0,05%1 203,12
  • S&P 5001,03%6 000,36
  • DOW 301,05%42 762,87
  • Nasdaq 1,2%19 529,95
  • FTSE 1000,3%8 837,91
  • Nikkei 2250,5%37 741,61
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,65
  • OMX Baltic0,02%308,02
  • OMX Riga−0,06%893,27
  • OMX Tallinn−0,11%2 090,07
  • OMX Vilnius0,05%1 203,12
  • S&P 5001,03%6 000,36
  • DOW 301,05%42 762,87
  • Nasdaq 1,2%19 529,95
  • FTSE 1000,3%8 837,91
  • Nikkei 2250,5%37 741,61
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,65
  • 21.11.06, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Teenindusest konkurentsieelis

Viru Keskuse juhi Ants Vasara sõnul tõi võidu pikaajalise projekti järjepidev elluviimine, eesmärgistatus ja mõõdetavus, teenindajatele tagatud koolitusvõimalus ning ühtse teenindusstandardi kasutuselevõtt. Vasar lisab, et teadaolevalt ei ole seni kogu keskuse teeninduse edendamisega ükski kaubanduskeskus tegelenud. Ka pole kusagil ühtset standardit.
Samuti sel aastal teenindusteo tiitlit jahtinud ASi Tallinna Vesi avalike suhete spetsialisti Kristina Halliku arvates on projekti peamine tugevus teeninduspunktide koondamine ühtselt mõtlevaks ja ühe sihi poole liikuvaks tervikuks.
Vasar sõnab, et tiitlivõiduga Viru Keskuse jaoks kohe suurt midagi ei muutu. Järgmise aasta eesmärgid ja tegevused on juba kavandanud, neis muudatusi ei tehta. Kindlasti jätkub projekt ka 2008. aastal ning selle tõeline kasutegur selgub alles halbade aegade saabumisel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Nii Hallik kui ka Vasar toovad ühe meeldejäävama võistlustööna välja maksu- ja tolliameti ettevõtmise "Rääkides saab lihtsamalt". See tähendab, et maksuametnikud käivad ettevõtetes enam mitte kontrollreididel, vaid pigem üritavad paaritunniste vestluste käigus ettevõtjaid nõustada ning erimeelsusi selgitada. Hallikule avaldab muljet, kui julgelt ja edukalt oli algatatud projekti, mis muu hulgas eeldas hoiakute muutmist. See teatavasti on aga keeruline ja pikaajaline ettevõtmine. Vasar lisab, et nimetatud projekt on ootamatult murranguline ja ajaloolise tähendusega oma suhtumise ning mõtteviisi muutmise osas (maksu)ametnike jaoks. "Väga loodan, et see on uue mõtteviisi algatajaks, teenäitajaks, kõikidele riigi- ja omavalitsusametnikele," lausub ta.
Heateenindus.ee juht Pille Puss märgib, et selle aasta projektid näitasid ilmekalt, et üha enam sõltub teenindusorganisatsiooni konkurentsivõime iga teenindaja oskustest, tahtmistest ja püüdlustest.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele