• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ametnikud peavad lahenduseks parklat

    Kohalviibinud maanteeameti, piirivalve, maksu- ja tolliameti, politseiameti, Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni (ERAA) ja Ida-Viru maavalitsuse esindajad otsustasid, et saadavad siseministeeriumile kirja, kuidas leevendada piirijärjekorra probleemi. Ametnikud näevad lahendusena parkla ehitamist.
    Paraku pole asjaosalised kokku arvutanud, kui palju parkla ehitus maksma läheb. ERAA hinnangul võib selleks kuluda 35 miljonit krooni.
    Ida-Viru maavanema Ago Silde sõnul on ainuke lahendus ehitada veoautode jaoks välja korralik parkla, kuid nii palju raha neil selleks pole ning vaja oleks riigi toetust. "Maantee ei ole ette nähtud parkimiseks. Me lõhume sellega ära tee, mis on aasta-poolteist tagasi ehitatud," ütles Silde.
    ERAA president Einar Vallbaum lisas, et praegu on piiripunkti juures parkla küll olemas, kuid see ei rahulda kaugeltki vajadusi ning ei vasta ka ohutusnõuetele. "Autod seisavad seal kitsalt üksteise kõrval. Kui peaks tekkima näiteks tulekahju, ei ole autodel võimalik sealt kiiresti välja sõita ja kogu parklatäis autosid võib lihtsalt süttida," ütles Vallbaum.
    Siseministeeriumile pakutakse välja ka sobivad asukohad parkla rajamiseks. Üks neist on ERAA omanduses olev maa-ala, mille detailplaneering on juba sama hästi kui kinnitatud.
    Eesti transpordifirmadel lõpevad kahepoolsed veoload Venemaaga, uusi lube aga keeldub Venemaa väljastamast, põhjuseks Eesti vedajate väidetavalt massilised töö- ja puhkeaja seaduse rikkumised.
    "Kriis on juba käes. Meil oli vaja 3000 luba saada pool kuud tagasi," ütles majandus-ja kommunikatsiooniministeeriumi teede- ja raudteeosakonna juhataja Ain Tatter. Tema sõnul on Venemaa probleemi kunstlikult suurendanud, kuna augustis toimunud kohtumisel väitsid Venemaa esindajad, et Eesti teiste riikide hulgas rikkumiste poolest silma ei hakka.
    "See, et nüüd novembris öeldakse, et eestlased rikuvad eriti räigelt seadusi ja sellepärast keeldutakse veolubasid väljastamast, kisub ikka sinna otsitud põhjuste kategooriasse," nentis Tatter.
    Samas sõnas ta, et veolubade kasutuse rikkumisi tõesti on ning neid menetleb spetsiaalne komisjon. "Rikkumisi me muidugi aktsepteerida ei saa, selles küsimuses me oleme täiesti ühel meelel," ütles Tatter.
    Mis firmad on kõige rohkem töö- ja puhkeaja seadust rikkunud, ei avalda komisjon enne, kui süüdistusi on kontrollitud.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Anu Ruul: kestliku innovatsiooni võimalikkusest Maal – kümme sammu maailmalõpust eemale
Innovatsioon ja kestlik innovatsioon ei peaks olema kaks eri terminit, kestlikes uutes innovatsioonides peituvad väga suured tulevikuärid, kirjutab konsultant ja koolitaja Anu Ruul Äripäeva essees.
Innovatsioon ja kestlik innovatsioon ei peaks olema kaks eri terminit, kestlikes uutes innovatsioonides peituvad väga suured tulevikuärid, kirjutab konsultant ja koolitaja Anu Ruul Äripäeva essees.
Krüptoturul suur langus: bitcoin poole aasta madalaimal tasemel
Bitcoin langes täna poole aasta madalaimale tasemele ja ligi veerand miljonit kauplejat oli sunnitud positsioonid sulgema kui krüptovaluutad tehnoloogiaaktsiate kannul langemist jätkasid.
Bitcoin langes täna poole aasta madalaimale tasemele ja ligi veerand miljonit kauplejat oli sunnitud positsioonid sulgema kui krüptovaluutad tehnoloogiaaktsiate kannul langemist jätkasid.
Tehniline viga lükkas Tallinki reisi Turust Stockholmi päeva võrra edasi
Tallinki laeva Baltic Princess reis Turust Stockholmi lükkus tehnilise vea tõttu päeva võrra edasi, kirjutab Iltalehti.
Tallinki laeva Baltic Princess reis Turust Stockholmi lükkus tehnilise vea tõttu päeva võrra edasi, kirjutab Iltalehti.
Leedu eksport Hiinasse kahanes dramaatiliselt
Leedu ekspordist Hiinasse oli detsembris alles jäänud ainult hädine kümnendik leedukate teele veeretatud takistuste pärast, loeb Leedu SEB analüütik Tadas Povilauskas Hiina tolli andmetest välja.
Leedu ekspordist Hiinasse oli detsembris alles jäänud ainult hädine kümnendik leedukate teele veeretatud takistuste pärast, loeb Leedu SEB analüütik Tadas Povilauskas Hiina tolli andmetest välja.