• OMX Baltic−0,03%290,97
  • OMX Riga−0,21%909,41
  • OMX Tallinn0,23%1 890,56
  • OMX Vilnius−0,29%1 256,57
  • S&P 5000,41%6 850,2
  • DOW 300,19%47 610,73
  • Nasdaq 0,73%23 754,07
  • FTSE 100−0,44%9 717,25
  • Nikkei 2252,12%52 411,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,14
  • OMX Baltic−0,03%290,97
  • OMX Riga−0,21%909,41
  • OMX Tallinn0,23%1 890,56
  • OMX Vilnius−0,29%1 256,57
  • S&P 5000,41%6 850,2
  • DOW 300,19%47 610,73
  • Nasdaq 0,73%23 754,07
  • FTSE 100−0,44%9 717,25
  • Nikkei 2252,12%52 411,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,14
  • 15.12.06, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Toyota näitas Bolognas õiget Aurist

Uus Auris toetub vastselt konstrueeritud raamile, mis tagab kokkupõrkekindluse, täiustatud pakihoiu ja haarava sõidurõõmu, vähendades samal ajal müra, vibratsiooni ja jäikust.
Sõiduk on saadaval nii kolme- kui ka viieukselise kerekujuga ning pakub avara valiku diisel- ja bensiinimootoriga jõusüsteeme.
Neljast mudeliseeriat juhib lipulaev D-4D 180 Clean Power. Aurist hakatakse valmistama Euroopas.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Uut luukpära hakatakse valmistama Suurbritannias koos Avensisega ja Türgis koos Corolla Versoga.
Auris loodi Toyota Euroopa arenduskeskuses European Design Development Centre Lõuna-Prantsusmaal.
"Pahupidi" ehk "seest välja" meetod, kus auto kavandatakse ümber autojuhi, andis tulemuseks maksimaalse siseruumi.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele