Valimispropagandale kulutavad erakonnad Järvamaal
sadu tuhandeid kroone ning kutsuvad esinema Peeter Võsa, Hendrik Normani, Jüri
Homenja ja Tõnis Mägi.
Pidudega paistavad Järvamaal teistest rohkem silma Reformierakond ja Keskerakond, kirjutas Järva Teataja.
Reformierakonna Järvamaa piirkonna esimees ja üks riigikogu kandidaat Tõnis Kõiv ütles, et on koos teise kandidaadi Üllar Vahtramäega kavandanud 11 valijatega kohtumise üritust, kus nad tutvustavad ennast ja oma seisukohti. Peale nende esineb rahvale meelelahutaja Hendrik Norman, kes jäljendab peaminister Andrus Ansipit.
Kõiv ütles, et lisaks on ostetud reklaami kohalikku ajalehte ja raadiosse. "Reformierakonna valimiskulud Järvamaal peaksid olema suurusjärgus 400 000 krooni," lisas ta.Keskerakonna Järvamaa piirkonna esimees Kersti Sarapuu ütles, et otsustuse järgi toetab siinse nimekirja esinumber kampaaniat 230 000, teine 125 000, kolmas 50 000 ja tagumised kandidaadid 5000 krooniga. "Järva– ja Viljandimaal on meie kampaania maksumuse suurusjärk umbes 500 000 krooni," lisas ta.Keskerakonna nimekirjas riigikokku pürgiv Aivo Too shy;mistu ütles, et neil on kolm pidu: Paides, Türil ja Koerus. Kõige suurejoonelisem on pidu maakonna keskuses, kuhu on lubanud tulla Peeter Võsa, laulab Jüri Homenja ja kultuurikeskuse suure saali laval võib tantsu lüüa.
Pidudel on Toomistu kinnitusel ka puhvet, kus joogid maksavad sama palju kui kaupluses.Erakonna Eestimaa Rohelised meediajuht Peeter Jalakas ütles, et ennast tutvustada on rohelistel raha vähe, maakonnas kulub sellele kõige rohkem mõnikümmend tuhat krooni.Isamaa ja Res Publica Liidu Järvamaa piirkonna kaasesimees Jaanus Nilp hindas, et Järvamaa viie kandidaadi kampaaniakulud jäävad suurusjärku pool miljonit krooni.Rahvaliidu Järvamaa piirkonna juht Vello Teor hindas kampaania maksumuseks hindas 100 000 krooni, mis tuleb kandidaatidelt ja nende toetajatelt. "Peakontorist meie raha ei saa," kinnitas ta.
Eesti Sotsiaaldemokraatliku Erakonna Järvamaa piirkonna esimees Kulno Klein ütles, et peakontorist võib reklaamituge tulla üksnes siinsele esinumbrile Sven Mikserile, kuid teised peavad reklaami tegema oma rahakoti arvel. "Mina olen reklaamiks plaaninud 10 000 – 12 000 krooni," märkis ta.
Kui palju erakonnakaaslased kampaaniasse panustavad, ei osanud Klein öelda, kuid ennustas, et summa jääb alla 100 000 krooni.
Seotud lood
Augusti lõpus hakkas Saue vallas Laagris tööle rahvusvahelise toiduainetööstuse Solina uus 15 000 ruutmeetrine moodne tootmiskompleks. Selleks, et tehase logistika oleks sujuv, kiire ning turvaline, tegi Forus koostöös ettevõttega GoSwift nutika turvalahenduse. Lisaks hoolitseb Forus kogu territooriumi turvalisuse ja nõrkvoolusüsteemide hoolduse eest.
Enimloetud
1
Ettevõtjad ei leia ka ise üksmeelt
5
Rõtov, Mandel ja Lang ettevõtete maksustamisest
Hetkel kuum
Ettevõtjad ei leia ka ise üksmeelt
Rõtov, Mandel ja Lang ettevõtete maksustamisest
Tagasi Äripäeva esilehele