• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 14.02.07, 11:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Beiersdorf OÜ käive suurenes mullu 13%

Rahvusvahelise suurkontserni Beiersdorf AG tütarfirma Eestis Beiersdorf OÜ saavutas 2006. aastal head majandustulemused. Auditeeritud andmetel oli ettevõtte käive üle 67 miljoni krooni ning kasum 5,1 miljonit krooni.
Beiersdorf OÜ tegevjuhi Heidy Särgava sõnul suurenes ettevõtte käive aastaga 13,2%, mis on järjest tiheneva konkurentsi tingimustes väga hea tulemus, teatas ettevõte. “2006. aasta oli edukas nii NIVEA kosmeetika- ja nahahooldustooteid kui Eucerini ning Hansaplasti meditsiinitooteid turustavatele osakondadele,” rääkis Särgava.
Beiersdorfi kõikide osakondade müügimahud suurenesid: kosmeetikas 10,6% ja meditsiinitoodete osas 37,7%. Kosmeetika- ja nahahooldustoodete müügikäive Eestis moodustas ettevõtte kogukäibest 2006. aastal 85% ning meditsiinitoodete käive 15%. Eucerini apteegikosmeetika toodete müügikäive 2006. aastal ületas eelneva aasta käivet 33% ning Hansaplasti meditsiinitoodete müügikäive oli varasema aastaga võrreldes 45% suurem.
Uuringufirma AC Nielsen andmetel oli Beiersdorfi edukaim tootesari Eestis 2006. aastal hügieeniliste huulepulkade sari NIVEA Lip Care, mis hõivas konkureerivate tootesarjade koguturust 47%. Edukad tootesarjad olid ka NIVEA Visage turuosaga 24% ja NIVEA Body turuosaga 21%. Beiersdorfi menukaimad tooted 2006. aastal olid NIVEA Body tselluliidivastane geel-kreem Good-bye Cellulite, NIVEA for Men After-Shave balsam, NIVEA Visage silmameigieemaldaja, NIVEA Visage Q10 päevakreem ning NIVEA Hair Care šampoon meestele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

NIVEA tooteid valmistav Beiersdorf Group on maailma üks suurim nahahooldus- ja kosmeetikatoodete, meditsiinitoodete ning büroo- ja tööstusteipide tootmisega tegelev kontsern. Beiersdorfi kontserni müügikäive kasvas aastaga 7,2%, ulatudes 2006. aastal üle 80 miljardi krooni. Beiersdorfi tooteid müüakse rohkem kui 100 riigis. Eestis müüb Beiersdorfi tooteid kontserni tütarfirma Beiersdorf OÜ.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele