Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Osad autofirmad ikka veel ignoreerivad Euro NCAP-i soovitusi suurendada turvalisust pereautodes.
Parempoolse rooliga Chrysler Voyager sai jälle väga kehva testitulemuse, milleks oli kaks tärni. See on täpselt sama, kui sama mudel seitse aastat tagasi.
Kui Euro NCAP esimest korda mahtuniversaale 1999. aastal testis, siis leiti, et need on teistest autodest laupkokkupõrgetel nõrgemad. Paljud tootjad on seepeale oma autodega vaeva näinud, mis tipnes möödunud aasta augustis Ford S-MAX-i viietärnilise tulemusega.
Vasakpoolse rooliga Voyager mida ka meil müüakse sai samas turvatestis neli tärni.
Augusti lõpus hakkas Saue vallas Laagris tööle rahvusvahelise toiduainetööstuse Solina uus 15 000 ruutmeetrine moodne tootmiskompleks. Selleks, et tehase logistika oleks sujuv, kiire ning turvaline, tegi Forus koostöös ettevõttega GoSwift nutika turvalahenduse. Lisaks hoolitseb Forus kogu territooriumi turvalisuse ja nõrkvoolusüsteemide hoolduse eest.