Ilmselt ei kirjuta keegi teadlikult oma firma kohta tühja loba, kuid sirvides reklaamibrošüüre ja külastades veebisaite, jääb küll paraku selline mulje. Suur osa müügiargumentidest ja konkurentsieelistest on sisutühi sõnamulin, mis ei too välja mingit iva. Kuidas olla konkurentidest loovam?
Et muuta oma turundusmaterjale pisutki müüvamaks, võid proovida "vastupidise omadussõna testi". See tähendab, et pööra iga oma firma toodet-teenust kirjeldav omadussõna vastupidiseks ja küsi, kas konkurent ütleks midagi sellist oma toote või firma kohta. Kui ei, siis järelikult pole sellist omadust mõtet välja tuua.
On väga vahva kirjeldada oma toodet kvaliteetse, kiire, kergesti kasutatava ja turvalisena - kui konkurendid kirjeldavad enda omi mittekvaliteetsete, aeglaste, keerukate ja ebakindlatena. Kuna aga sellist olukorda ilmselt pole, siis järelikult seesugune kirjeldus ka ei ütle midagi.