• OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 2250,84%40 487,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,17
  • OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 2250,84%40 487,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,17
  • 08.03.07, 11:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti kui reisisihi tutvustamiseks kulutatakse 1,8 miljardit krooni

Valitsus kiitis täna heaks Eesti turismiarengukava rakendusplaani aastateks 2007-2010, mille järgi kasutab riik Eesti kui turismisihtkoha tutvustamiseks 1,8 miljardit krooni.
Turismisektor on Eestis jõudsalt arenenud, mida näitab ka hiljutine 28. koht Maailma Majandusfoorumi turismivaldkonna konkurentsivõime edetabelis, teatas majandus- ja kommunikatsiooniministeerium.
"Me ei tohiks aga lasta end eksitada, sest see koht näitab pigem soodsaid tingimusi turismitööstuse arenguks, mitte veel Eesti atraktiivsust turistide seas," rääkis majandus- ja kommunikatsiooniminister Edgar Savisaar.
Täna heaks kiidetud rakendusplaanis ongi esimeseks oluliseks eesmärgiks Eesti tuntus ja hinnatus reisisihina nii kodus kui välismaal, mille tulemusena sageneks nii välis- kui siseturistide ööbimine Eesti majutusasutustes. Välisturistide ööbimiste arv peaks kasvama 2005. aasta kolmelt miljonilt 2010. aastaks nelja miljonini.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Teiseks oluliseks eesmärgiks on Eestis turistidele pakutavate teenuste parem tase, mitmekesisus ja kooskõla säästva arengu põhimõtetega. Selle tulemusena peaks kasvama turistide poolt Eestisse jäetav raha 2005. aasta 15,2 miljardilt kroonilt 2010. aastaks 18,5 miljardi kroonini aastas.
Kolmandaks eesmärgiks on ajakohane ja kergesti kättesaadav info turismivõimaluste kohta, et külastajate rahulolu turismiinfoga tõuseks 2005. aasta 79 protsendilt 2010. aastaks 83 protsendini.
Enamiku tegevuste juures on abiks Euroopa Liidu struktuurifondide raha.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 16 p 7 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele