• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,08%39 732,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,11
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,08%39 732,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,11
  • 08.05.07, 19:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ministeerium: riik ei plaani Eesti Raudteed toetada

Riik ei ole Eesti Raudtee majandustegevuse toetamiseks riigieelarvest kordagi raha eraldanud, ka praegustes olukorras, kui veod on vähenenud, ei plaani riik seda teha.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi teede- ja raudteeosakonna juhataja Ain Tatter ütles ETV24-le, et käesoleva aasta riigieelarves sihotstarbelisi eraldisi AS-ile Eesti Raudtee ei ole ette nähtud ning raha eraldamiseks ettevõttele puuduvad õiguslikud alused.
Riigiabina ei ole käsitletavad investeeringud infrastruktuuri, kui on tagatud teatud finantsarvestuse põhimõtete järgimine, nentis ta.
Eesti Raudtee juhatuse esimees Kaido Simmermann ütles, et ettevõte valmistab nädala lõpuks ette kriisiprogrammi, mis puudutab ennekõike investeeringuid raudteesse ja veeremisse. Ettevõtte hindab milliseid kulusid on võimalik kärpida, edasi lükata või sootuks tegemata jätta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Samuti puudutab raudtee töökoormuse vähenemine töötajaid. Kui seni töötas Eesti Raudtee 24 tundi ööpäevas, siis edaspidi on võimalik toime tulla ka 12 tunniga, teatas Eesti Raudtee avalike suhete juht.
"Me ei räägi võimalikest koondamistest. Eesti Raudtee teeb neile töötajatele, kelle tööjärge kaubaveo vähenemine vahetult puudutab, ettepaneku minna korralisele puhkusele. Kui Vene suunalises kaubaveos mõõn jätkub, kaalub ettevõte üleminekut lühendatud tööajale ja inimeste saatmist osaliselt tasustatud puhkusele," märkis Glase.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele