• OMX Baltic−0,21%297,73
  • OMX Riga−0,17%862,35
  • OMX Tallinn0,1%1 955,68
  • OMX Vilnius−0,39%1 143,3
  • S&P 5000,13%5 282,7
  • DOW 30−1,33%39 142,23
  • Nasdaq −0,13%16 286,45
  • FTSE 1000,00%8 275,66
  • Nikkei 2251,03%34 730,28
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,45
  • OMX Baltic−0,21%297,73
  • OMX Riga−0,17%862,35
  • OMX Tallinn0,1%1 955,68
  • OMX Vilnius−0,39%1 143,3
  • S&P 5000,13%5 282,7
  • DOW 30−1,33%39 142,23
  • Nasdaq −0,13%16 286,45
  • FTSE 1000,00%8 275,66
  • Nikkei 2251,03%34 730,28
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,45
  • 19.06.07, 09:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kellafirma: Charlize Theron tegi meid lolliks!

Kellafirma Raymond Weil nõuab kohtu kaudu tagasi miljoneid dollareid oma reklaamnäolt Charlize Theronilt, kes ilmus mullusele Texase filmifestivalile Diori kellaga.
Femalefirsti andmeil oli näitlejanna reklaamilepingu väärtus ligi 20 miljonit dollarit. Weili esindajad vahutavad vihast ja nõuavad Theronilt lepingu rikkumise eest raha tagasi, vahendas SLÕhtuleht.
"Kui oled Ralph Laureni modell, ei tohi sa Oscarite galal Guccit kanda," toob Weili advokaat David Jaraslowicz tabava võrdluse. "Ta õõnestas kogu meie reklaamikampaaniat. Kulutasime Theronile keskenduvale kampaaniale terve varanduse - ja tema läheb ja teeb meid kogu tööstusharu ees lolliks, kandes Diori."

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele