• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,3
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,3
  • 28.06.07, 12:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EL keelas Ryanairil ühineda Air Lingusega

Euroopa Komisjon ei andnud odavlennufirmale Ryanair luba osta konkureeriv Iiri lennufirma Air Lingus.
Sellest teatas Euroopa Komisjoni konkurentsivolinik Neelie Kroes eilsel pressikonverentsil.
„Kahe lennufirma ühinemine vähendaks järsult klientide valikuvõimalusi. Ühisfirma saaks monopoli 35 liinil, kus aastas lendab 14 miljonit inimest,” ütles ta põhjenduseks.
Uue lennufirma kätte oleks läinud 80% Dublini lennujaamast tehtavatest lendudest. Komisjoni ei veennud Ryanairi väide, et ühisfirma kontrolliks ainult 5% ELi lennundusturust, kirjutas Rootsi majandusleht Dagens Industri.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Lennufirmade ühinemine peab kasuks tulema reisijatele ning see ei tohi toimuda nende arvel. Ryanair on saanud luua väga tulusa äri tänu ELi lennundusturu avatusele,” rõhutas konkurentsivolinik.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele