• OMX Baltic0,01%292,04
  • OMX Riga0,11%908,11
  • OMX Tallinn0,21%1 950,73
  • OMX Vilnius0,01%1 243,73
  • S&P 5000,01%6 715,79
  • DOW 300,51%46 758,28
  • Nasdaq −0,28%22 780,51
  • FTSE 1000,67%9 491,25
  • Nikkei 2251,85%45 769,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%96,53
  • OMX Baltic0,01%292,04
  • OMX Riga0,11%908,11
  • OMX Tallinn0,21%1 950,73
  • OMX Vilnius0,01%1 243,73
  • S&P 5000,01%6 715,79
  • DOW 300,51%46 758,28
  • Nasdaq −0,28%22 780,51
  • FTSE 1000,67%9 491,25
  • Nikkei 2251,85%45 769,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%96,53
  • 09.07.07, 11:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bussipiletite hinnatõus ajas riigi tegutsema

Riik tahab sundida bussifirmasid piletihinna tõusust reisijatele varakult ette teatama ning liinidele senisest märksa uuemaid ja mugavamaid sõiduvahendeid käiku panema.
Kommertsbussiliinide piletite kallinemine eelmise nädala alguses pani majandusministeeriumi senisest aktiivsemalt tegelema bussifirmadele uute eeskirjade loomisega, kirjutas postimees.ee.
Majandusministeeriumi veondusosakonna juhi Priit Vene sõnul saab riigi esimeseks sammuks sel teel seadus, mille kohaselt bussifirmad peavad piletihindade muutmisest andma teada vähemalt 30 päeva enne uute hindade kehtimahakkamist.
Riigi doteeritavate liinide puhul on tingimusi lihtsam seada, kommertsliinide puhul on aga riigi käed ikka seotud.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Vene arutles, et üks võimalus ka nendeni ulatuda on hakata määrama bussipiletite piirhindu, aga selleks oleks vaja sisse viia vastav õigusakt.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele