• OMX Baltic−0,03%290,97
  • OMX Riga−0,21%909,41
  • OMX Tallinn0,23%1 890,56
  • OMX Vilnius−0,29%1 256,57
  • S&P 500−0,04%6 819,48
  • DOW 30−0,35%47 357,71
  • Nasdaq 0,3%23 651,09
  • FTSE 100−0,44%9 717,25
  • Nikkei 2252,12%52 411,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,13
  • OMX Baltic−0,03%290,97
  • OMX Riga−0,21%909,41
  • OMX Tallinn0,23%1 890,56
  • OMX Vilnius−0,29%1 256,57
  • S&P 500−0,04%6 819,48
  • DOW 30−0,35%47 357,71
  • Nasdaq 0,3%23 651,09
  • FTSE 100−0,44%9 717,25
  • Nikkei 2252,12%52 411,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,13
  • 09.07.07, 15:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

FOTOD: Maanteede F1 Lexus LF-A

Lexus LF-A kontseptsiooni sai näha juba 2005. aasta Tokyo autonäitusel, päris masin peaks välja tulema selle aasta autonäitusel Tokios, arvab Automedia.
Toyota esinejad lobisesid kogemata välja, et LF-A hakkab vedama F1 mootorist edasi arendatud V10 mootor. Jõuallikas arendab umbes 500 hj ja veab masinat edasi kiirusel üle 280 km/h
Kuigi mootor on paigutatud LF-A etteotsa, on auto tagaveoline. Lexus on lubanud ülimat kaalu balanssi, ekstravagantset mugavust ja ülitäpset käsitlemist.
Automedia kahtlustab, et LF-A üks versioonidest on ka kõvakatusega kabriolett.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: Mariliis Pinn, Agnes Ojala

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele