• OMX Baltic−0,21%297,73
  • OMX Riga−0,17%862,35
  • OMX Tallinn0,1%1 955,68
  • OMX Vilnius−0,39%1 143,3
  • S&P 5000,13%5 282,7
  • DOW 30−1,33%39 142,23
  • Nasdaq −0,13%16 286,45
  • FTSE 1000,00%8 275,66
  • Nikkei 2251,03%34 730,28
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,45
  • OMX Baltic−0,21%297,73
  • OMX Riga−0,17%862,35
  • OMX Tallinn0,1%1 955,68
  • OMX Vilnius−0,39%1 143,3
  • S&P 5000,13%5 282,7
  • DOW 30−1,33%39 142,23
  • Nasdaq −0,13%16 286,45
  • FTSE 1000,00%8 275,66
  • Nikkei 2251,03%34 730,28
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,45
  • 09.07.07, 15:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

FOTOD: Maanteede F1 Lexus LF-A

Lexus LF-A kontseptsiooni sai näha juba 2005. aasta Tokyo autonäitusel, päris masin peaks välja tulema selle aasta autonäitusel Tokios, arvab Automedia.
Toyota esinejad lobisesid kogemata välja, et LF-A hakkab vedama F1 mootorist edasi arendatud V10 mootor. Jõuallikas arendab umbes 500 hj ja veab masinat edasi kiirusel üle 280 km/h
Kuigi mootor on paigutatud LF-A etteotsa, on auto tagaveoline. Lexus on lubanud ülimat kaalu balanssi, ekstravagantset mugavust ja ülitäpset käsitlemist.
Automedia kahtlustab, et LF-A üks versioonidest on ka kõvakatusega kabriolett.
Autor: Mariliis Pinn, Agnes Ojala

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele