• OMX Baltic−0,29%292,92
  • OMX Riga−0,64%910,22
  • OMX Tallinn−0,04%1 960,41
  • OMX Vilnius−0,35%1 229,49
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,27%9 233,13
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,47
  • OMX Baltic−0,29%292,92
  • OMX Riga−0,64%910,22
  • OMX Tallinn−0,04%1 960,41
  • OMX Vilnius−0,35%1 229,49
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,27%9 233,13
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,47
  • 09.07.07, 15:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

FOTOD: Maanteede F1 Lexus LF-A

Lexus LF-A kontseptsiooni sai näha juba 2005. aasta Tokyo autonäitusel, päris masin peaks välja tulema selle aasta autonäitusel Tokios, arvab Automedia.
Toyota esinejad lobisesid kogemata välja, et LF-A hakkab vedama F1 mootorist edasi arendatud V10 mootor. Jõuallikas arendab umbes 500 hj ja veab masinat edasi kiirusel üle 280 km/h
Kuigi mootor on paigutatud LF-A etteotsa, on auto tagaveoline. Lexus on lubanud ülimat kaalu balanssi, ekstravagantset mugavust ja ülitäpset käsitlemist.
Automedia kahtlustab, et LF-A üks versioonidest on ka kõvakatusega kabriolett.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: Mariliis Pinn, Agnes Ojala

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele